• Eigenlijk is het heel simpel. Ik heb twee briefjes gemaakt. De bedoeling is dat je op de stippellijntjes iets invult. Het grappige is dat je het briefje pas daarna mag lezen! Om te voorkomen dat het een complete gaos wordt, staat er wel al wat je ongeveer moet invullen. Bijvoorbeeld een dier. Het zijn twee brieven. De tweede brief geeft antwoord op de eerste brief, dus kijk goed wat de gene boven je heeft ingevuld!

    Brief 1:
    Een naam. (gebruik je fantasie, de kerstman of zoiets dergelijks is ook toegestaan)
    Een dier. (het dier moet wel bestaan, maar het mag een heel gek dier zijn.)
    Weer een dier. (bij deze geldt hetzelfde als hierboven)
    Iets waar je in kunt. (denk even gek, het hoeft niet te kunnen)
    Weer een naam (gebruik je fantasie)

    Brief 2:
    De naam waar mee diegene boven je heeft afgesloten.
    Een gerecht (gebruik je fantasie!)
    Een drankje
    Een fruit of groente soort
    Een kleur
    De naam waarmee de gene boven je is begonnen.



    Dan komt nu de brief!
    Brief 1:
    Beste ...
    Al sinds een tijdje kan ik niet slapen. Ik hoor steeds een geluid. Het doet me denken aan een ... die een ... probeert op te eten.
    Mijn eerste methode was om me te verstoppen in een ... maar dit werkte niet lang. Weet jij iets?
    Groetjes van ...

    Brief 2:
    Beste ...
    Ik herken dit heel goed. Soms helpt het om ... te eten. Als dit niet helpt zou ik warme ... met ... smaak drinken. Het beste helpt het als dit drankje ... is.
    Groetjes van ...


    Ik begin wel!
    Beste kerstman,
    Al sinds een tijdje kan ik niet slapen. Ik hoor steeds een geluid. Het doet me denken aan een blobvis die een kakapo probeert op te eten.
    Mijn eerste methode was om me te verstoppen in een bezemkast. Maar dit werkte niet lang. Weet jij iets?
    Groetjes van Jantje


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Beste Jantje,
    Ik herken dit heel goed. Soms helpt het om spinazietaart te eten. Als dit niet helpt zou ik warme tequila. met appelsmaak drinken. Het beste helpt het als dit drankje grijs is.

    Groetjes van de Kerstman.

    Duuuus, zoiets? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    En nu? Hebben we gelachen en is het over. ?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vermoed dat iemand anders nu weer brief één moet doen en een ander moet reageren met brief twee...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou.. Wat lachen ;$.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hehe. Nou ja, je had vroeger wel van deze geniale invuldingen in de... girlz? Cosmogirl? Dunno, maar die waren altijd wel hilarisch. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Hehe. Nou ja, je had vroeger wel van deze geniale invuldingen in de... girlz? Cosmogirl? Dunno, maar die waren altijd wel hilarisch. xD


    Haha, stimmt. Maar die vond ik ook niet altijd heel slim. Er zaten soms ook saaien tussen daar.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    nu is het inderdaad de bedoeling dat iemand anders weer opnieuw begint


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Beste Jack Sparrow,
    Al sinds een tijdje kan ik niet slapen. Ik hoor steeds een geluid. Het doet me denken aan een Octopus die een Witwangdwergooruil probeert op te eten.
    Mijn eerste methode was om me te verstoppen in een barrelton maar dit werkte niet lang. Weet jij iets?
    Groetjes van Davy Jones.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.