• Hey
    Mensen ik zit echt ff in de put...

    Kunnen jullie me helpen?
    Het zit zo :

    Vandaag komt m'n bf [Sam een jonge] online op msn en stuurt die zo iets naar mij. Ik zie dat er staat : JAah VanAnnelies moest ik dat meisje uitschelden! Dus moei je er niet mee! Er had dus een vriendin van mij op Netlog iemand gaan uitschelden die ik niet echt leuk vond en m'n bf wel. En Sam zei dan tegen mij vanalles enzoo en normaal ging hij met mij naar Werchter Boutique. Ik zeg dat ik dat helemaal niet gezegt hebt dat dat meisje dat moest doen enzoo. En dan zegt Sam van jaah ik ga al niet meer mee met jou! Trek je plan FXCK YOU! En dan gaat die offline. Echt niet leuk want ik was me er op aan het verheugen dat hij meeging.

    Weten jullie misschien wat ik kan doen?

    Xxx(H)

    Ooh. probeer hem te bereiken en leg uit hoe het zit.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ooh. probeer hem te bereiken en leg uit hoe het zit.


    Heb ik al gedaan
    Maar hij luister niet enzoo

    Laat hem even met rust, en probeer hem later te bereiken..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Laat hem even met rust, en probeer hem later te bereiken..


    Maar Werchter Boutique is zondag al!
    En hij zei tegen me :
    Probeer me niet te komen halen want dan is het verspilling van diesel.
    Ik ben dan van vrijdag naar de zee met een vriend

    kan je hem nit bellen en zeggen dat je het niet was
    of ga naar zijn huis dan kan hij moeilijk de deur in je gezicht toe doen. praat het uit want problems with bf's is niet leuk ;)

    uhmm... Als hij boos is omdat jij voor de jongen die jou beste vriendin leuk vind opkomt, zou ik persoonlijk niet eens met hem wíllen gaan... Maarja, stuur hem een mail waarin je het uitlegt ofzo, en als hij niet luistert is dat zijn eigen probleem.

    Trouwens, je kan heel goed alleen naar een concert. Iemand bij je, daar heb je toch niets aan. Je word allebei naar voor geduwd, en waarschijnlijk raak je elkaar dan tóch kwijt... Nouja, of je spreekt met iemand van Q af.

    Maar hij is mijn BF :(

    Maar hij is mijn BF :(
    Als hij om zoiets boos word zou ik hem ook geen bf noemen? XD Maarja, jij bent mij niet..

    Nu heeft ie me geblokt op msn :(:(

    Als iemand boos is wil die vaak even een tijdje niet meer met diegene sprken. Je kan daarom beter even een dag af laten koelen. Stuur dan morgen een mailtje waarin je uitlegt hoe het allemaal zit, want als je iemand mailt kan diegene je niet onderbreken en hoeft ie ook niet gelijk iets terug te sturen.
    Laat me weten hoe t is gegaan oke??