Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.
Plaats:
In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)
De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
Meeting Nederland (Rotterdam)
Zeker:
Kilicious (22) - Lisa
JamesPotter (17)
Aidan (16) - Iris
Elladan (24) - Natascha
Metamorphmagus (19) - Alicia
BattousaiDKM/
Ignatius
WenseKronik (19) - Maartje
Bamboe (14) - Julia
Misschien:
AnKa (14) - Andrea
Aletheia (14)
Scribe (19) - Tialda
Saltzman - Rick
Scandal (...)
Artanis (17) - Evelien
LynnBlack (18)
Dandy (20) - Margot
Andria
Datum: 22 December.
Meeting Gent
Zeker:
Artanis (17) - Evelien
Dooddoenervo (15) - Jarne
Iluvatar (14)
BardTheBowman (14)
alae
Misschien:
LynnBlack (18)
Grizzly (18) - Lauren
Datum: 27 december
Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:
België
Artanis (17) (Belsele) - Evelien
LynnBlack (18) (Kruisbeek)
Grizzly (18) (Gent) - Lauren
Iluvatar (14) (Gent)
Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
Scandal (...) (Arendonk)
Dooddoenervo (15) - Jarne
Alptraum (21 ) (Diest) - Indra
Nederland
AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
Aletheia (14) (Amsterdam)
Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
Aidan (16) (Rotterdam)
Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
Scribe (19) (Friesland) - Tialda
JamesPotter (17) (Dronten)
Saltzman (Enschede) - Rick
Kilicious (22) (Almere) - Lissa
Dandy (20) (Groningen) - Margot
Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia
Wat we kunnen gaan doen:
In Rotterdam:
Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.
Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.
In Gent:
Grizzlyhad heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:
In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters
Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.
[ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]
“The heart is an arrow. It demands to aim true."