• Hallo :) ik verveelde mij gisteren en ging een eng verhaal lezen niet slim dus nu ben ik bang voor geesten voor je die verhaal gaat lezen staat er: waarschuing niet voor kinderen onder de 16 ik was te eigenwijs ik weet het is nep maar ik ben nu bang :( mijn broers pesten me ook altijt met spook verhaalen enzo zelfs mijn vader -,- hebben jullie tips? :(

    Geesten zijn niks om bang voor te zijn, ik hou me altijd in dat geesten die dicht bij mij staan zoals mijn opa's en oma's me wel beschermen tegen slechte mensen en/of geesten.


    Firm believer of all that is magic

    Vinde jullie het niet eng als je mot slaapen

    Penny9 schreef:
    Vinde jullie het niet eng als je mot slaapen

    Moet*

    Ourania schreef:
    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DrMasters schreef:
    Ik doe het ook zo vaak, gewoon proberen aan andere dingen te denken. En probeer anders te zeggen dat geesten niet bestaan. Je gedachten en je hersenen creëren het zelf als je er maar blijft over denken.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Persoonlijk ben ik wel een geestgelover in tegenstelling tot de meeste hier. (Omdat ik al heel wat onverklaarbare dingen heb mee gemaakt). Om toch even iets te zeggen: niets om bang voor te zijn.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik ben een heel erg paranoïde iemand, dus als je me midden in de nacht vertelt dat er een moordenaar in mijn kast verstopt zit, dan word ik serieus bang, ook al weet ik dat het nep is, lawl. :'D Heel dom, ik weet het, maar ik snap dus wat je bedoelt. Ik ga niet zeggen dat geesten niet bestaan, maar ik ben er vrijwel zeker van dat er van dat verhaal geen woord klopt. Als je echt bang bent, zou ik je kamer 's nachts niet al te fel verduisteren zodat je nog licht kunt zien en voordat je gaat slapen eens naar een of andere familiefilm of komedie te kijken, zodat je dat verhaal in je hoofd hebt en je je daarop kunt fixeren als je in bed ligt. En vooral: er gewoon niet aan denken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Penny9 schreef:
    (...)
    Moet*

    Als je dan toch bezig bent: vinden en slapen*
    Dat, en een vraagteken erachter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kijk een horrorfilm waar geen geesten in zitten. Maar zombies bv, of zombeavers of andere rare wezens.:Y) Dan zul je volgens mij niet meer zo bang zijn voor geesten.(:

    Of slaap met een lichtje aan. Dat doe ik als ik een nachtmerrie heb gehad. ^^ Dan vergeet je het uiteindelijk wel. Leuke dingen doen, helpt je ook om het te vergeten.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 17:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    blijf realistisch en bedenk je dat geesten gewoon niet bestaan en dat de dingen die in verhalen gebeuren like zero chance hebben daadwerkelijk in jouw leven te gebeuren/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bedenken dat het nep is en alleen bedacht om jou bang te maken.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 17:06 ]


    Not all those who wander are lost.