• Hoi!

    Een hele tijd geleden heb ik al een soortgelijk topic aamgemaakt, maar aangezien ik door die verhalen heen ben, zoek ik nieuw leesvoer.

    Ik zoek:
    - Verhalen die afgelopen zijn.
    - Gaan over: 1D, 5SOS, Justin Bieber of Onbekende personen. Graag geen verhalen die niet in de bovenstaande categorieën passen!
    - Het maakt niet uit voor wat voor leeftijd (16+) of categorie (romantiek, thriller etc.)

    Alle hulp is welkom!

    Liefs, Tialda. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 20:13 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb twee OP's die afgelopen zijn, maar ik ben wel een deel twee begonnen. Dus ik weet niet of je dat wilt lezen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een geestenverhaal dat afgelopen is maar ik weet niet of je dat wilt lezen, ik vind het zelf niet zo geweldig geschreven..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb misschien wel iets voor je:)

    Exit [Escape from Society]

    "Wat veranderd de mens weer in het dier waaruit het ooit evalueerde?Angst"

    Exit gaat over een groep jongeren die niet langer deel willen nemen aan de maatschappij. Samen besluiten ze er simpelweg uit te stappen en ver van de bewoonde wereld hun eigen leventje te beginnen. Ze willen een betere wereld ontwikkelen. Eentje waar mensen eerlijk zijn en vol van liefde. Een wereld zonder competitie, geweld, ziekte, bedrog, leugens, media, mode en politiek. Terug naar hoe lang geleden de mensheid begon.

    Het verhaal gaat over de achttienjarige Audrey die samen met de andere jongeren in Exit terechtkomt. Waarin ze allemaal willen bewijzen dat het leven beter kan. Maar is het mogelijk te leven zonder zonden? Kun je echt een volledig eerlijk en vredig leven beginnen? Is perfectie mogelijk?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow