• Hey! zoals wel duidelijk te zien is aan mijn username en de rest van mijn account, ben ik compleet verslaafd aan Pretty Little Liars. Ik vind de serie enórm leuk, maar ook de boeken behoren tot mijn Fav lijstje. Ik heb ze best lang geleden allemaal uitgelezen. Een perfect einde, vind ik zelf. Acht boeken met allemaal super spannende hoofdstukken. Maar nu zie ik dat er in de verenigde staten maar liefst vijftien boeken zijn! aar ik momenteel ten zeerste geïnteresseerd ben is nummer negen, Twisted. Die kwam ergens in tweeduizendtwaalf uit. Maar deze is niet verkrijgbaar in Nederland if België. Sterker nog, deze is niet eens vertaald! En omdat ik persoonlijk liever het Nederlands verkies om te lezen, stel ik jullie de vraag.. Weet iemand van jullie óf de rest van de boeken word vertaald en zo ja, wanneer gebeurt dat? Alvast bedankt, mij.. xx


    C'est la douleur exquise, darling.

    Ik heb ze zelf allemaal in het Nederlands gelezen. Ze stonden in de bib bij mij
    Ik zou eens oo het internet kijken ofzo.


    <3

    Ik weet niet heel veel van deze serie.
    Als je het nu wilt lezen raad ik gewoon via internet te bestellen of ergens illegaal online te downloaden (dan helaas beide wel in het Engels)
    Maar lezen in het Engels kan geen kwaad hoor en young adult boeken zijn relatief makkelijk.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''