Ik heb er wel vrij veel ervaring mee, (heftige) littekens, maar ik heb nooit intensief crème gesmeerd. Het ligt heel erg aan de plek waar je hebt gesneden, maar die op je bovenbenen zullen sowieso wel vervagen. Gelukkig heb je op die plek ook dat je minder snel vervormingen krijgt in je huid (op armen/buik gebeurt dat sneller) dus in dat opzicht denk ik dat het over twee jaar sowieso niet meer voor anderen te zien is. Ik vrees dat je ze zelf altijd wel blijft zien, omdat je waarschijnlijk precies weet waar alles is. Zichtbaar blijft het vrijwel altijd, maar nu zijn ze waarschijnlijk allemaal nog roze/paars, maar dat trekt wel weg. Je kan bio oil proberen, zlef heb ik er geen ervaring mee, maar ik hoop echt voor je dat het een beetje helpt! En blijf voorlopig met je littekens uit de zon! Dan kunnen ze namelijk donker blijven en dat wil je denk ik niet.
Enneh... snap heel erg goed dat het lastig is om te accepteren. Dat is het ook. Probeer jezelf tijd te gunnen hiervoor, je kan jezelf niet dwingen om blij te zijn met jezelf, en vrede hebben met je littekens, dat kost tijd. Ik hoop echt voor je dat je er een beetje uit gaat komen. Take care!
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso