• Ik houd wel van een feestje, en zo ook gisteravond.
    Ik was op stap in Groningen en daar stonden we in een gezellig kroegje te dansen toen in een keer I Want It That Way van de Backstreet Boys werd gedraaid. En wat er toen gebeurde maakte me wel erg aan het lachen. De jongens zongen het liedje harder mee dan de meiden!! Ik kwam niet meer bij.



    Wie kent dit overdreven zoetsappige liedje nog? en kan hem nog woord voor woord meezingen?

    -x-


    'Nobody said it was easy

    Ik! Het is nu eenmaal een klassieker, of je het graag hebt of niet, zo goed als iedereen (van die tijd) kent het liedje. =P

    Ik ga daar nu de hele avond mee in mijn hoofd zitten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken 'm niet ;x


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Ik! Het is nu eenmaal een klassieker, of je het graag hebt of niet, zo goed als iedereen (van die tijd) kent het liedje. =P

    Ik ga daar nu de hele avond mee in mijn hoofd zitten.


    I'm sorry =X


    'Nobody said it was easy

    Ik vind het ook niet zo'n leuk liedje to be honest. Dit vind ik een veel leukere klassieker;


    26 - 02 - '16

    In Groningen? Dat is leuk! Waar was je? Misschien ken ik het wel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Soothsayer schreef:
    Ik vind het ook niet zo'n leuk liedje to be honest. Dit vind ik een veel leukere klassieker;


    Haha het is meer jeugdsentiment =D
    Elvis kan altijd! <3


    'Nobody said it was easy

    SonOfGondor schreef:
    In Groningen? Dat is leuk! Waar was je? Misschien ken ik het wel.

    't Golden Fust, erg gezellig!


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Haha het is meer jeugdsentiment =D
    Elvis kan altijd! <3


    Ja, inderdaad. Er zijn ook filmpjes op Youtube vol met klassiekers, ook leuk om te kijken ;3


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Er zijn ook filmpjes op Youtube vol met klassiekers, ook leuk om te kijken ;3

    Oeh, tell me! Lijkt me ideaal voor bij het blokken voor mijn tentamens!


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Oeh, tell me! Lijkt me ideaal voor bij het blokken voor mijn tentamens!


    Ik had pas nog een topic gemaakt met een filmpje erin met een mengelmoes van klassiekers / oudere nummers / nummers waar je blij van wordt ;3


    26 - 02 - '16

    Amiable schreef:
    (...)
    't Golden Fust, erg gezellig!


    Hmm, die ken ik niet. Waar zit die?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hmm, die ken ik niet. Waar zit die?


    Poelestraat, bijna tegenover de stads garderobe


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)

    Poelestraat, bijna tegenover de stads garderobe


    haha ik ken heel veel jongens die dit bet zo hard kunnen meezingen als ik. ' T Fust ging ik altijd heen toen ik nog eerstejaars student was (:. Nu ga ik bij het uitgaan vrijwel altijd naar De Negende Cirkel, waar ze ook alleen maar dit soort muziek draaien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    haha ik ken heel veel jongens die dit bet zo hard kunnen meezingen als ik. ' T Fust ging ik altijd heen toen ik nog eerstejaars student was (:. Nu ga ik bij het uitgaan vrijwel altijd naar De Negende Cirkel, waar ze ook alleen maar dit soort muziek draaien.

    De Negende Cirkel is gevaarlijk ='D
    Ik was daar laatst met een vriendin, een groepje jongens zag ons en voor we het wisten waren we ingesloten. En ik heb dat opstapje al meerdere keren niet opgemerkt


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)

    Poelestraat, bijna tegenover de stads garderobe


    Oh ja, dan weet ik het wel ongeveer. Misschien ga ik daar nog wel eens heen. Draaien ze vaker van dit soort muziek?


    Rest in Peace, Son of Gondor