• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: The Killers > Shot at the Night

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:28 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhahaha, alvast veel succes :W


    Jij nu succes! Of is het al gecondoleert?:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik snap het punt van dat soort topics wel.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jij nu succes! Of is het al gecondoleert?:W

    Hhaha, ik begin maandag, dus nog niet :Y)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhaha, ik begin maandag, dus nog niet :Y)


    Nog even aftellen dus.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Doge schreef:
    (...)

    Ik ook. Naar mijn mening is het een tikkeltje overdreven. Als je een mod gewoon erg dankbaar bent, kan je ook een gewoon een melding van iets maken en daarin een dankberichtje zetten, haha, of een pb sturen ;3


    Idd, sorry hoor, maar ik ben het er helemaal niet mee eens hoe er uitgebreid bedankt wordt. Niet elke mod verdient dat bedankje, daarbij is het gewoon gelik en geslijm om waarschijnlijk aan de goede kant te komen staan bij de mods.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nog even aftellen dus.:'D

    Ja (no_chears) En ik heb pas in december weer vakantie. Ik krijg geen weekje vrij in october. (huil)


    -

    Nu ben ik echt zo pissed en terwijl sad.

    Mijn broer had op een meisje gereageerd om haar hond te kopen, maar hij legde uit dat we niet veel geld kunnen neertellen (onze ouders staan er niet helemaal achter). Nu ging dat wijf zeggen dat wij wss zouden doorverkopen en dit dat. Ik legde uit dat het niet waar enz, komt er een ander wijf uitgebreid ons in de grond stampen dat wij als studenten horen te studeren en geen hond moeten verzorgen, en dat als we al geen geld aan een hond willen geven we wss ook geen eten kunnen kopen, dit dat. Hallo zeg, wij zijn ook maar mensen, die shit hoeft niet. Wil ik die verkoopster een pb sturen met uitleg, blijkt dat ze mij geblokkeerd heeft, wtf...


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    (...)
    Ja (no_chears) En ik heb pas in december weer vakantie. Ik krijg geen weekje vrij in october. (huil)


    Ik wel!(banana)
    Ik zou graag ruilen.(Nee, eigenlijk niet, maar om jou een plezier te doen wel!)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Soe schreef:
    Nu ben ik echt zo pissed en terwijl sad.
    Mijn broer had op een meisje gereageerd om haar hond te kopen, maar hij legde uit dat we niet veel geld kunnen neertellen (onze ouders staan er niet helemaal achter). Nu ging dat wijf zeggen dat wij wss zouden doorverkopen en dit dat. Ik legde uit dat het niet waar enz, komt er een ander wijf uitgebreid ons in de grond stampen dat wij als studenten horen te studeren en geen hond moeten verzorgen, en dat als we al geen geld aan een hond willen geven we wss ook geen eten kunnen kopen, dit dat. Hallo zeg, wij zijn ook maar mensen, die shit hoeft niet. Wil ik die verkoopster een pb sturen met uitleg, blijkt dat ze mij geblokkeerd heeft, wtf...


    Wat een nare mensen!D':


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Soe schreef:
    Nu ben ik echt zo pissed en terwijl sad.
    Mijn broer had op een meisje gereageerd om haar hond te kopen, maar hij legde uit dat we niet veel geld kunnen neertellen (onze ouders staan er niet helemaal achter). Nu ging dat wijf zeggen dat wij wss zouden doorverkopen en dit dat. Ik legde uit dat het niet waar enz, komt er een ander wijf uitgebreid ons in de grond stampen dat wij als studenten horen te studeren en geen hond moeten verzorgen, en dat als we al geen geld aan een hond willen geven we wss ook geen eten kunnen kopen, dit dat. Hallo zeg, wij zijn ook maar mensen, die shit hoeft niet. Wil ik die verkoopster een pb sturen met uitleg, blijkt dat ze mij geblokkeerd heeft, wtf...


    Whut. D:

    Je broer heeft me toegevoegd op Facebook trouwens.


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik wel!(banana)
    Ik zou graag ruilen.(Nee, eigenlijk niet, maar om jou een plezier te doen wel!)

    Please Jarne, Pleaase. Ruil met mij? *gaat op mijn knieeen en smeekt verder*


    -

    Doge schreef:
    (...)

    Whut. D:

    Je broer heeft me toegevoegd op Facebook trouwens.


    Ik weet het, hij zei het.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ik weet het, hij zei het.


    Haha, maar waarom eigenlijk? Niet dat ik er verder wat op tegen heb, maar ik ken hem niet echt of zo. ;3


    26 - 02 - '16

    Aldea schreef:
    (...)
    Please Jarne, Pleaase. Ruil met mij? *gaat op mijn knieeen en smeekt verder*


    Neih, ik heb die week te hard nodig.D':


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het grappige van al, de vrouw die ons in de grond stampte door die dingen te zeggen, vraagt zelf wel rond voor gratis katten. Wat moet ik tegen haar zeggen he? Kutmens..


    16 - 09 - '17