• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: The Killers > Shot at the Night

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:28 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hehe, wij eten pas enorm onregelmatig. De ene dag ontbijt ik om acht uur 's morgens en heb ik m'n avondeten al om halfvijf, de andere eet ik de hele dag niets, behalve om tien uur 's avonds.


    Oh, dat lijkt me echt vreselijk. ;o Wij eten redelijk regelmatig, altijd tussen 7 en half 9. Normaal gesproken eten we pas zo laat omdat mijn zusje laat thuis komt van haar werk, maar de laatste tijd besluiten mijn ouders altijd laat te eten, ook al is ze vrij. D: En dan zit ik te verhongeren.
    Ze lijken ook wel nooit honger te hebben.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, dat lijkt me echt vreselijk. ;o Wij eten redelijk regelmatig, altijd tussen 7 en half 9. Normaal gesproken eten we pas zo laat omdat mijn zusje laat thuis komt van haar werk, maar de laatste tijd besluiten mijn ouders altijd laat te eten, ook al is ze vrij. D: En dan zit ik te verhongeren.
    Ze lijken ook wel nooit honger te hebben.

    Oh jee, mijn ouders ook. Zitten altijd op dieet en slaan zowat de helft van hun maaltijden over. Maar ik lijk gewoon altijd trek te hebben of zo, haha, al kan ik me redelijk goed inhouden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vraagje, vinden jullie mij erg sarcastisch? Haha, ik heb het met Leah over schrijfstijlen en zij vindt me sarcastisch. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Niet echt.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, dat lijkt me echt vreselijk. ;o Wij eten redelijk regelmatig, altijd tussen 7 en half 9. Normaal gesproken eten we pas zo laat omdat mijn zusje laat thuis komt van haar werk, maar de laatste tijd besluiten mijn ouders altijd laat te eten, ook al is ze vrij. D: En dan zit ik te verhongeren.
    Ze lijken ook wel nooit honger te hebben.

    Ahw.
    Mijn moeder is juist altijd de eerste wie honger heeft en daarom eten we altijd tussen vijf en zes. Op sommige avonden moet mijn vader vroeg weg en dan eten we vroeg en op sommige dagen wachten we tot iedereen thuis is en eten we pas om zes uur.
    Half zeven komt bij ons alleen op sommige zaterdagen voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb net shrimps gegeten met mijn wereldberoemde saus :Y)


    -

    De shoarma was lekker nomnomnom.

    Wij eten meestal tussen zes en zeven. Mijn ouders werken meestal tot vijf uur en moeten nog wel een stukje reizen eer ze thuis zijn. Al ben ik soms zo aardig om alvast te beginnen met koken. ^^

    Mijn avondeten was ook goed te doen. Alleen weinig: Een stukkie vlees en een broodje zonder iets erop, lol. Komt ervan als je op dieet bent. :')

    En wij eten wanneer het ons uitkomt. Verschilt echt letterlijk per dag. Soms eten we al om vier uur, en een andere keer hebben we om elf uur nog niet gegeten, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amai, zo'n vriendin discussieert met mij, ik weet dat ik gelijk heb en zij wil niet toegeven xp


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Amai, zo'n vriendin discussieert met mij, ik weet dat ik gelijk heb en zij wil niet toegeven xp


    Spel je dat woord inderdaad zo? Want dan moet ik het even in mijn hoofd prenten. Om de een of andere vage reden vergeet ik ALTIJD hoe je dat werkwoord spellen moet. :'D
    En ook een ander woord, maar ik ben dat woord vergeten... Lol

    Maar dat is dan een lastige discussie, hahaha. Jullie kunnen er denk ik dan maar beter beiden over ophouden. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Spel je dat woord inderdaad zo? Want dan moet ik het even in mijn hoofd prenten. Om de een of andere vage reden vergeet ik ALTIJD hoe je dat werkwoord spellen moet. :'D
    En ook een ander woord, maar ik ben dat woord vergeten... Lol

    Maar dat is dan een lastige discussie, hahaha. Jullie kunnen er denk ik dan maar beter beiden over ophouden. x)


    Ik denk het, of misschien met een d achteraan, maar ik ben wel zeker van de rest xp

    Euh ja, ik heb maar gewoon gezegd dat ik mama zou gaan helpen, wat ik nu ook echt ga doen, haha.


    16 - 09 - '17

    Mwuahahaha, ik kon bewijzen dat ik gelijk heb, dit voelt goed gewoon xD


    16 - 09 - '17

    Jep. Ik ben verslaafd aan dat nummer, ook al is degene die de lead zingt niet mijn favoriete lid van de band.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het prima dat mensen dat 'bedankt'-topic leuk vinden, maar ik vind het minder leuk dat mijn reactie telkens de volle laag krijgt, terwijl ik er niets negatiefs in heb vermeld. Ik heb het gewoon bij mezelf gehouden. Ik snap het niet, jezus.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Ik vind het prima dat mensen dat 'bedankt'-topic leuk vinden, maar ik vind het minder leuk dat mijn reactie telkens de volle laag krijgt, terwijl ik er niets negatiefs in heb vermeld. Ik heb het gewoon bij mezelf gehouden. Ik snap het niet, jezus.

    :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."