• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: The Killers > Shot at the Night

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:28 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Doge schreef:
    Ik vind het prima dat mensen dat 'bedankt'-topic leuk vinden, maar ik vind het minder leuk dat mijn reactie telkens de volle laag krijgt, terwijl ik er niets negatiefs in heb vermeld. Ik heb het gewoon bij mezelf gehouden. Ik snap het niet, jezus.


    Door dat soort dingen kan ik niet wachten tot ik hier weg ben, om eerlijk te zijn. Ik begin alles en iedereen steeds vervelender en dommer te vinden.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Door dat soort dingen kan ik niet wachten tot ik hier weg ben, om eerlijk te zijn. Ik begin alles en iedereen steeds vervelender en dommer te vinden.


    Ik hoop eigenlijk dat m'n rpg doodloopt, want dan ben ik hier ook weg.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    (...)

    Door dat soort dingen kan ik niet wachten tot ik hier weg ben, om eerlijk te zijn. Ik begin alles en iedereen steeds vervelender en dommer te vinden.


    Jup, ik gaf gewoon punten van kritiek, die volgens de mods goed onderbouwd was, maar andere users vinden dat ik zeik op de mods.
    Ik heb eigenlijk spijt dat ik net GM heb aangeschaft, anders was ik ook weg.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:14 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik blijf voorlopig nog wel op Quizlet, maar dan alleen in bepaalde Off-Topics. Ik heb nauwelijks meer omkijk naar andere subfora.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben amper online, soms nog voor de verhalen die ik volg en voor off-topics. Héél af en toe kijk ik in de actieve topics.

    Ik heb eigenlijk nooit in de actieve topics gekeken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het aantal bezoeken van Q is de laatste tijd ook drastisch verlaagd.


    Your make-up is terrible

    Ugh. Eerst zeggen m'n ouders dat ik niet teveel boven moet zitten. Ga ik beneden zitten, zitten ze te zeuren dat ik niet met m'n koptelefoon antisociaal moet doen en dat ik maar net zo goed naar boven kan gaan.


    26 - 02 - '16

    Ik kan echt niet geloven hoe sommige ouders zijn. D:

    Mijn vader ook, die begon over mijn medicijnen en dat ik me beter voelde nu. Komt volgens hem niet daardoor, maar door mezelf. Het is een placebo.

    Sure, dad.


    Your make-up is terrible

    Ik wil gewoon zo graag het huis uit. Veel van mijn psychische klachten komen door mijn ouders en ze willen me niet weg laten gaan. :c


    26 - 02 - '16

    Great. Ik heb nu een fikse terugval. Net nu alles zo goed leek te gaan.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Great. Ik heb nu een fikse terugval. Net nu alles zo goed leek te gaan.



    Your make-up is terrible

    Doge schreef:
    Great. Ik heb nu een fikse terugval. Net nu alles zo goed leek te gaan.


    Nawh, ik leef echt met je mee(heart2)(K)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Handles schreef:
    (...)



    Ik haat alles even zo erg. Ik heb gewoon hulp nodig, maar de enige hulp die ik kan krijgen is die doorverwijzing van de huisarts en die verwijst me door naar die walgelijke organisatie waar ik vier psychologen heb gehad die me stuk voor stuk compleet de grond in hebben gepraat. Ik loop gewoon helemaal vast met m'n problemen en m'n ouders maken het niet beter. Ze snappen niets van wat er in me om gaat, ze noemen me een aansteller als ik huil en vervelend als ik boos word. Ik mag helemaal niets. Ik heb het gehad :c


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ik haat alles even zo erg. Ik heb gewoon hulp nodig, maar de enige hulp die ik kan krijgen is die doorverwijzing van de huisarts en die verwijst me door naar die walgelijke organisatie waar ik vier psychologen heb gehad die me stuk voor stuk compleet de grond in hebben gepraat. Ik loop gewoon helemaal vast met m'n problemen en m'n ouders maken het niet beter. Ze snappen niets van wat er in me om gaat, ze noemen me een aansteller als ik huil en vervelend als ik boos word. Ik mag helemaal niets. Ik heb het gehad :c


    Zijn er geen andere organisaties die je kunnen helpen?:c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!