• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: The Killers > Shot at the Night

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:28 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik haat mijn verjaardag, want die valt altijd tijdens school en ik wil geen huiswerk maken op mijn verjaardag. :v


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee.
    Aan vrienden wil ik eigenlijk een fez vragen, zodat ik uiteindelijk een kostuum heb om te gaan cosplayen op festivals als Castlefest en Elf Fantasy Fair.

    Nu ga ik m'n bed in. Morgen zes uurtjes werken aan stage.


    Slaap lekker, Kimi!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ook niet handig dat te vergeten!


    Nee, ik ben niet zo slim soms, haha.

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee.
    Aan vrienden wil ik eigenlijk een fez vragen, zodat ik uiteindelijk een kostuum heb om te gaan cosplayen op festivals als Castlefest en Elf Fantasy Fair.

    Nu ga ik m'n bed in. Morgen zes uurtjes werken aan stage.


    Een fez? Bij wat voor kostuum hoort dat, DW?


    Your make-up is terrible

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee.
    Aan vrienden wil ik eigenlijk een fez vragen, zodat ik uiteindelijk een kostuum heb om te gaan cosplayen op festivals als Castlefest en Elf Fantasy Fair.

    Nu ga ik m'n bed in. Morgen zes uurtjes werken aan stage.


    Slaapwel!

    @Nikki
    Ik kan totaal geen nummers onthouden, meer dan vier cijfers en ik kan het niet uit mijn hoofd leren.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 22:49 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Novoselic schreef:
    Ik haat mijn verjaardag, want die valt altijd tijdens school en ik wil geen huiswerk maken op mijn verjaardag. :v


    Mijn verjaardag viel altijd tijdens de examens, dat was nog erger.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Mijn verjaardag viel altijd tijdens de examens, dat was nog erger.

    Oh nee, dat lijkt me echt vreselijk! Arme jij. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh nee, dat lijkt me echt vreselijk! Arme jij. :c


    Inderdaad, in plaats van vieren zat ik dus altijd achter de boeken.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Ik haat mijn verjaardag, want die valt altijd tijdens school en ik wil geen huiswerk maken op mijn verjaardag. :v


    Dit jaar viel mijn verjaardag op de dag dat ik een achtste had.(extra lesuur)
    Maar, op dat moment hield de school een vergadering zodat we dat uur naar huis konden, de eerste en enige keer dat mijn school me een plezier deed.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Slaapwel!

    @Nikki
    Ik kan totaal geen nummers onthouden, meer dan vier cijfers en ik kan het niet uit mijn hoofd leren.


    Ik ook niet, haha. Ik heb er jaren over gedaan om mijn eigen pincode en telefoonnummer te onthouden.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik ook niet, haha. Ik heb er jaren over gedaan om mijn eigen pincode en telefoonnummer te onthouden.


    Mijn pin onthou ik, mijn telefoonnummer wil er na drie jaar nog altijd niet in.:'c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Handles schreef:
    (...)

    Ik ook niet, haha. Ik heb er jaren over gedaan om mijn eigen pincode en telefoonnummer te onthouden.


    Ik heb geen problemen om die dingen te onthouden, maar dan ook enkel als ik ze echt moet onthouden, anders vergeet ik ze ook gewoon.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mijn pin onthou ik, mijn telefoonnummer wil er na drie jaar nog altijd niet in.:'c


    Ik had mijn pincode altijd in de telefoon van iemand anders staan, die ik kon bellen of die bij me was zodat ik hem wist, haha. Niet in mijn eigen telefoon, niet zo handig als je tas met portemonnee wordt gestolen en je telefoon er ook inzit. :Y)
    Ik heb ook zolang over mijn telefoonnummer gedaan, op een dag komt het goed! Gelukkig had ik mijn zusje, ik liet haar iedereen mijn nummer geven omdat die hetzelfde was als die van haar, op het laatste cijfer na.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik had mijn pincode altijd in de telefoon van iemand anders staan, die ik kon bellen of die bij me was zodat ik hem wist, haha. Niet in mijn eigen telefoon, niet zo handig als je tas met portemonnee wordt gestolen en je telefoon er ook inzit. :Y)
    Ik heb ook zolang over mijn telefoonnummer gedaan, op een dag komt het goed! Gelukkig had ik mijn zusje, ik liet haar iedereen mijn nummer geven omdat die hetzelfde was als die van haar, op het laatste cijfer na.


    Ik vertrouw mijn vrienden daar niet in, ik ken ze, als ze de kans zien pakken ze mijn gsm zonder dat ik het door heb en als ze dan m'n pin hebben...
    Dat is wrl handig!

    Maargoed, nog even TV kijken en dan slapen. Doeg!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vertrouw mijn vrienden daar niet in, ik ken ze, als ze de kans zien pakken ze mijn gsm zonder dat ik het door heb en als ze dan m'n pin hebben...
    Dat is wrl handig!

    Maargoed, nog even TV kijken en dan slapen. Doeg!


    Oh wow..

    Have fun and goodnight!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vertrouw mijn vrienden daar niet in, ik ken ze, als ze de kans zien pakken ze mijn gsm zonder dat ik het door heb en als ze dan m'n pin hebben...
    Dat is wrl handig!

    Maargoed, nog even TV kijken en dan slapen. Doeg!


    Nou, lekker dan.
    Ik had het aan mijn klasgenoot gegeven met wie ik altijd naar de winkel ging, aan iemand die ik via Q ken en mijn vriend, haha. Altijd handig.

    Slaap lekker!


    Your make-up is terrible