Zekerweten!!!!! Dit is zo grappig!
TheBadWolf schreef:
x. Titel + link: TPU- Twitter Post Uil [HP]
http://www.quizlet.nl/stories/39955/tpu--twitter-post-uil-hp/
x. Auteur:Delic
x. Categorie: Fanfictie, maar eerder een hilarische parodie
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter- J.K. Rowling
x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
In een tijdperk van technologie waaraan Dreuzels al tijden gezellig aan mee deden met
Twitter, hebben nu ook tovenaars en heksen internet ontdekt.
In plaats van saai op perkament schrijven en brieven met uilen versturen, hebben zij Twitter overtroffen. Welkom in de wereld van TPU - Twitter Post Uil.
en dan nog deze:
x. Titel + link: You hit me with lightning. ft Draco Malfoy
x. Auteur:Calice
x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter, Draco
x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Het is een proloog;
Het regende harder dan ik ooit had meegemaakt. De wind verwarde mijn haar en al mijn gedachten. Ik luisterde naar de wind terwijl mijn tranen over mijn wangen rolden. Het leek allemaal niks meer uit te maken, alles leek voorbij.
"Callie." zei de stem die ik uit duizenden kon herkennen.
Ik snikte en probeerde wat te zeggen, maar doordat ik huilde kwam er geen geluid uit mijn mond.
"Stil maar." zei hij. Hij liep op me af en sloeg zijn armen om me heen.
Met zijn armen om me heen voelde het weer als thuis, alsof ik ergens hoorde. Ik hoorde bij hem.
"Kom, we gaan naar binnen." fluisterde hij en hij kuste mijn doorweekte haar. Hij tilde mijn kin een beetje op en hij glimlachte. Hij hoefde niks te zeggen, zijn glimlach, zijn ogen, hij was genoeg. Hij was perfect.
x. Titel + link:Het Doolhof I - Separated
http://www.quizlet.nl/stories/33141/het-doolhof-i--separated/
x. Auteur:Parachutes
x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): fantasy/ avontuur
x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?
Een verhaal over hoop en wanhoop, vriendschap en verraad, liefde en haat, fantasie en realiteit, en verdriet en blijdschap.
'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'
x. Titel + link:You make me feel like 1000 butterflies in the sky (HP)
http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
x. Auteur:Lpayno
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter
Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
Maar er komt iemand anders tussen...
Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?
Who said that she had a mother, if no one knows she was born?
If she was born..
x. Titel + link:Hope Is My Road, Peace Is My Destiny ~ Hogwarts
http://www.quizlet.nl/stories/51132/hope-is-my-road-peace-is-my-destiny--hogwarts/
x. Auteur:OhHarrehx
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): harry potter
'But, but ... I trusted you.'
'Your first mistake.'
'I loved you.'
'This is the second.'
'I thought you loved me too!'
'Your third mistake, I did something you smarter estimated.'
'I hate you.'
'You have every reason to, my dear.'
~Sometimes Is The Hard Way The Only Way To Find Out What Love Is~
Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.