x. Titel + link: Eclipse of Hearts • Thorin Oakenshield
x. Auteur: Oakenshield
x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The hobbit (Tolkien/Peter Jackson)
x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
Dit laat ik aan de auteur zelf over, die dit vast wel leest
x. Titel + link: Blauwe woorden voor jou
x. Auteur: Einmana
x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Drama
x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.
x. Titel + link:
Haunted Innocence • TVD
x. Auteur:
Somerhalders
x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie (tv)
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Vampire diaries
'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderen. Ik moest dit leven accepteren en wat ik ben.'
x. Titel + link:
Gebroken Vleugels
x. Auteur:
xLucca
x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Fantasy
Als Skye de mysterieuze en duistere Raym in de klas krijgt, voelt ze meteen aan dat er iets mis met hem is. Gelukkig wordt ze vrienden met Jay, die haar ervaring deelt. Maar wie is hij echt?
Skye wordt meegesleept in een avontuur vol engelen, gevallen engelen en zielen. Loopt dit wel goed met haar af?
x. Titel + link:
A ranger/traitor *De grijze jager*
x. Auteur:
dayxdreamer
x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): De Grijze Jager
Na een ongewone ontmoeting met de (legendarische) Will verdrag wordt de weesjongen Miko leerling-jager. Miko is half-skandisch. Zijn vader heeft gediend bij de boogschutters die in Skandia gelegerd waren en zo zijn moeder ontmoet maar sinds enkele maanden is Miko een wees.
En in Skandia werd een afschuwelijk complot gesmeed waarvan Erak het slachtoffer is geworden en met hem verdween het verdrag waar Will zijn naam aan te danken heeft. De Skandiërs hebben toen echter één ding geleerd: hoe gevaarlijk grijze jagers zijn. Het duurt niet lang of geen enkele is zijn leven nog zeker. Maar het wordt nog erger en Miko komt door zijn afkomst algauw in een kwaad daglicht te staan...
Jammer dat er maar 5 mogen, er zijn zoveel goede verhalen op quizlet!
[ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:06 ]
Rest in Peace, Son of Gondor