George Weasels
Scorpius krabbelde overeind en vuil keek ik hem aan terwijl ik mijn stok maar naat hem bleef wijzen. Niet mijn fput; ik doe Campbell gewoon na.
'Wat doe je moeilijk Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' Hij loopt naar de deur en verstijfd liet ik mijn stok dalen. Wat doe ik.. verlaag ik me nou echt tot zijn niveau?
'Alohomora.' Werkt niet. 'Open de deur, Ralf! Ik heb hier helemaal niks mee te maken!'
'Hou je mond, Scorpius, ik heb deze verdomde deur niet dicht gedaan!' Verbaasd keek ik naar Ralf wiens hoofd rood was geworden en ik schudde met mijn hoofd.
'Vergeet het, die deur gaat niet open.' Siste ik.
Ik draaude me om en propte de stok terug in mijn zak. Campbell zat in de hoekje van de kamer en leek gespannen te zijn. Ik wierp mijn ogen ten hemel en met gesloten ogen ging ik gespannen met mijn handen door mijn haren.
'Campbell..' fluisterde ik in mezelf en liep richting Campbell toe.
'Laat me niet alleen, oik wil niet weer achtergelaten worden; was jij niet diegene die dat zei?'
Ik knielde voor hem neer en schoof zijn arm weg zodat ik in zijn ogen kon kijken.
'Was jij niet diegene die Draco aanviel omdat hij me kuste?' Vroeg ik dqn weer en wierp Scorpius even een blik toen
'Eerst beloof ik je dat ik je nooit achter ga laten, en dan kus je Scorpius die toevallig ook iets voor je voelt. Wat is het nou, Campbell? Ik hou van je, echt waar. Ik weet niet hoe dat komt maar je hebt iets speciaals waardoor je mijn hart en ziel hebt gestolen. Ik wil zeker zijn of je hetzelfde voor mij voelt of mij gewoon hebt gebruikt als een soort proefkonijn of experiment om te kijken wat liefde is.' Zei ik en stond weer op. Ik haat het zo erg. Ik wil echt niet geloven dat hij me heeft gebruikt als experiment. Maar dat is slechts een gok. En ik hoop dat ik het fout heb.
Ralf Auron
'Wat doe je moeilijk, Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' Hij loopt naar de deur toe waar ik stond en angstig sprong ik een dtap opzij
'Alohomora.' Werkt niet. 'Open de deur, Ralf! Ik heb hier helemaal niks mee te maken!' Ik voelde me rood worden en mijj handen vormden zich een vuist. Weet je, ik ben het zat. Haat de hele Malfoy familie me nou? Elke keer schreeuwen ze tegen me, elke keer nemen ze mij te grazen omdat ik toevallig die ene zwakke jongen ben die altijd inzeker ennerveus is. Nee, deze keer niet Malfoy.
'Hou je mond, Scorpius, ik heb deze verdomde deur niet dicht gedaan!' Schreeuwde ik en liep naar hem toe.
'Je bent ook net als je vader, wat hebben jullie met mij? Je vader nam me ook altijd te grazen of schreeuwde naar me ook al heb ik niets gedaan, toevallig omdat ik die ene zwakke jongen ben.' Siste ii en liep schaamteloos van hem weg.
'Zeg dat maar aan je vader. Als ik niet meer leef in de toekomst, komt het vast en zeker door je vader. Ik ben het helemaal zat van jullie.' Even begon ik me te schamen om wat ik allemaal riep maar toch nam ik op de grond plaats en leunde tegen de muur aan. Ik ontweek zijj blikken en ik wist zeker dat niemand toch naar me luisterde; ze luisteren nooit naar me omdat ik toch altijd onzin uitratel. Ik haat het, ik haat mezelf zo. Geen wonder dat ik geen vrienden heb op Ginny na dan die ik geen een keer heb gezien tot nu toe.
Kijk wat je Ralf hebt aan gedaan ):
Saving people, hunting things, the family business デ--▸