• Ik weet niet vanaf wanneer je 'pesten op het werk' kan beschouwen. Maar ik voel me er niet meer zo welkom.
    Het gaat van wc kuisen tot mij in het verste hoekje duwen, voor een hele dag met mijn rug naar alles en iedereen om daar te werken. Collega's verbieden om tegen mij te praten. Het werk van vorige week Donderdag speciaal voor mij laten staan. Zodat hun een hele dag kunnen praten, lachen en niets doen en ik werk voor drie moet produceren. Al bij al, als ze dan al eens iets doen extra traag werken zodat ze er zeker van zijn dat ik mijn laatste bus heb gemist en ik dus lekker in de regen kan staan wachten tot mijn vader me naar huis kan brengen.
    Ik weet niet of dit al ver genoeg gaat om het 'pesten' te kunnen noemen. Maar als je dan huilend thuis komt van weer een verschrikkelijke dag komt het toch aardig in de buurt vind ik.

    Klagen bij de bazin gaat niet, zei is het die dit gedrag vertoond tegenover mij.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik zou ontslag nemen, waarschijnlijk heb je het geld nodig maar dan vraag ik me af is het waard om geld te verdienen terwijl je huilend thuiskomt. Kun je daarvoor niet iemand inschakkelen of ze ervoor aangeven. Zoeits hoort gewoon niet, zeker niet vanuit een bazin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn hemel, dat is zo erg. :x
    Ik denk niet dat je veel kan doen als klagen bij de bazin niet zou helpen.
    Al zou ik het toch wel proberen, gewoon om te kijken of ze wil luisteren naar je probleem.
    Wat je ook kan doen is opkomen voor jezelf, al is dat niet zo gemakkelijk als je je slecht voelt daar.
    En anders zou ik ander werk zoeken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is dus pesten.
    Heb je het er al met je ouders over gehad? Ik weet niet of je bij een vakbond zit, anders kun je ook bij hen terecht.
    En eventueel het er toch eens met je bazin over hebben.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:25 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Precies wat NiallerBoo al zegt. Ikzelf zou niet willen werken bij mensen, die kinderachtig op de werkvloer doen en zich niet als hun leeftijd gedragen. En zeker niet als jij je hierdoor rot gaat voelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeetje. >< Kun je niet een andere baan zoeken? (En dan houdt je dit wer nog wel even voordat je een andere hebt gevonden)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jeetje, wat is dat voor een kutgedrag zeg. Nou, dat is inderdaad pesten. KOm voor jezelf op en maak duidelijk dat je niet langer zo door wilt werken. Anders moet je misschien toch ander werk proberen te zoeken...?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Debbaut schreef:
    Dat is dus pesten.
    Heb je het er al met je ouders over gehad? Ik weet niet of je bij een vakbond zit, anders kun je ook bij hen terecht.
    En eventueel het er toch eens met je bazin over hebben.

    Ja, mijn ouders weten er ook van. Mijn vader heeft al gezegd om gewoon naar de dokter te gaan. Die er dan voor kan zorgen dat hij me thuis schrijft en het werk me uitbetaald.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Scribe schreef:
    Jeetje. >< Kun je niet een andere baan zoeken? (En dan houdt je dit wer nog wel even voordat je een andere hebt gevonden)

    Mijn contract loopt nog tot eind deze maand. Ik moet nog maar 6 dagen doen, vanwaar 4 halve dagen. Normaal zouden ze mijn contract verlengen, maar door deze omstandigheden betwijfel ik of ze dat nog wel zullen doen. En eerlijk gezegd, wil ik het ook niet ;x dus ben al volop aan het zoeken naar een andere job.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:37 ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Lagertha schreef:
    Mijn hemel, dat is zo erg. :x
    Ik denk niet dat je veel kan doen als klagen bij de bazin niet zou helpen.
    Al zou ik het toch wel proberen, gewoon om te kijken of ze wil luisteren naar je probleem.
    Wat je ook kan doen is opkomen voor jezelf, al is dat niet zo gemakkelijk als je je slecht voelt daar.
    En anders zou ik ander werk zoeken.

    Om eerlijk te zijn ben ik echt een pussy op dat gebied ;x Ik denk altijd wel: en nu ga ik er even wat van zeggen! Maar als het dan puntje bij paaltje komt..


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Of het negeren of een andere baan zoeken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Helianthus schreef:
    Precies wat NiallerBoo al zegt. Ikzelf zou niet willen werken bij mensen, die kinderachtig op de werkvloer doen en zich niet als hun leeftijd gedragen. En zeker niet als jij je hierdoor rot gaat voelt.


    26 - 02 - '16

    NiallerBoo schreef:
    Ik zou ontslag nemen, waarschijnlijk heb je het geld nodig maar dan vraag ik me af is het waard om geld te verdienen terwijl je huilend thuiskomt. Kun je daarvoor niet iemand inschakelen of ze ervoor aangeven. Zoiets hoort gewoon niet, zeker niet vanuit een bazin.


    Firm believer of all that is magic

    Ik weet niet waar je woont, maar in België is er een strenge regelgeving qua pesten op het werk. Misschien daar ook eens naar kijken?

    Ik zou dan ook gewoon die tijd uit doen. Ik zou nooit zelf ontslag nemen omdat het dan een negatieve invloed heeft op eventuele werkloosheidsuitkeringen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury