• [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 10:55 ]

    ^Try to do things. Verstand op nul en bijt je hele hand er maar af van angst, maar ga gewoon iets doen. App hem op een onverwacht moment, of laat het desnoods vallen in wat je opschrijft en laat hem dan naar je toe komen ook al durf je eigenlijk niet. Je wil het duidelijk wel.

    Als dat niet lukt, dan weet ik het niet zo goed meer en zou ik inderdaad zeggen dat je hem moet laten gaan :x

    Damn :\ waarom moet dit nou zo moeilijk zijn. Ik ga de moed maar eens proberen te verzamelen..

    KhalEvi schreef:
    Damn :\ waarom moet dit nou zo moeilijk zijn. Ik ga de moed maar eens proberen te verzamelen..


    Things worth fighting for are never easy. There are no shortcuts to any place worth going.

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg, en ik vind dat er ook waarheid in zit, maar als je je nog nooit zo gevoeld hebt dan is het wel erg makkelijk om te oordelen over de keuze die ze moet maken. Wat zou het leven simpel zijn als gewoon kon zeggen 'dit doe ik' of 'dit doe ik niet' :P Dit is geen kritiek op jullie, maar ik weet hoe ontzettend je met jezelf in de knoop kunt zitten op zulke momenten en het is alles behalve zo makkelijk. En ook ik ben er schuldig aan dat ik iemand op deze wijze onnodig pijn heb gedaan, al besef ik dat pas achteraf.

    EDIT: Ik ben een doos, sorry als iemand beledigd heb met deze comment.


    Ohja, want wij zijn natuurlijk geen mensen en hebben nooit in een soortgelijke situatie of in de keerzijde daarvan gezeten (cat)

    Relaties van wat voor soort ook zijn altijd moeilijk. Maar niet handelen is ook handelen en soms is dat de juiste aanpak, hier duidelijk niet. Dit soort situaties valt meestal onder het spreekwoord "niet geschoten is altijd mis" en het zou zonde zijn om zo'n mooie kans voorbij te laten gaan omdat uiteindelijk ervoor gekozen wordt om niks te doen omdat dat de makkelijkste keuze is. Vriendschappen, liefdesrelaties etcetera aangaan zijn altijd risicovol, en je loopt altijd de kans dat het misgaat en dat het pijn doet want zekerheid heb je nooit. Daar moet je je overheen kunnen zetten en die sprong in het diepe nemen (of dat niet doen als je het risico te groot inschat, maar in dat geval besluit je daartoe, niet eeuwig blijven twijfelen want daar word niemand gelukkig van)

    KhalEvi schreef:
    Damn :\ waarom moet dit nou zo moeilijk zijn. Ik ga de moed maar eens proberen te verzamelen..


    Je denkt, twijfelt en piekert teveel. Beetje denken en twijfelen is goed, teveel is niks. Leap before you think!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 15:24 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik herken je situatie wel en geef je het advies om te proberen over je angst heen te komen, zoals de mij voorgaande mensen ook al hebben gezegd. Dit zeg ik omdat ik mezelf niet over de angst heb heen durven zetten in het verleden en daardoor eeuwig spijt heb van zo'n lieve jongen die ik heb laten gaan. Ik wens je heel veel succes met je angsten en ik hoop dat alles goed komt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Novoselic schreef:
    Dat heet inderdaad bindingsangst en daar kom je niet gemakkelijk van af. Ik heb dat ook, maar dan wel niet echt met vriendjes (daar heb ik nog geen behoefte aan op m'n dertiende), maar dan met vriendschappen en relaties met familieleden. Zodra het te intiem wordt, raak ik in paniek en duw ze weer weg. Laat het hem eerlijk weten dat je hem heel leuk vindt, maar het moeilijk vindt om je aan hem te binden. Zoals jij het zegt klinkt hij als een heel lieve en begripvolle jongen die moeite wil doen voor jou en daar ook wel mee wil wachten als dat nodig is.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 18:59 ]

    -

    Ik zie dat je al met hem gaat afspreken. Heel veel succes! Het gaat vast wel goed (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:35 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    -

    Ik zie dat je al met hem gaat afspreken. Heel veel succes! Het gaat vast wel goed (:


    Je advies is toch welkom hoor (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 19:00 ]

    KhalEvi schreef:
    Om jullie even op de hoogte te houden. Ik durf het toch nog steeds niet. Ik ga vanavond maar eens praten met hem om hem niet langer aan het lijntje te houden. It's gonna suck.


    Rot om te horen :/
    Maar ik wens je veel succes toe


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    KhalEvi schreef:
    Om jullie even op de hoogte te houden. Ik durf het toch nog steeds niet. Ik ga vanavond maar eens praten met hem om hem niet langer aan het lijntje te houden. It's gonna suck.

    Heel veel succes meid, ik duim voor je!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it