• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. • Rojinski.
    - Zayn Javadd Malik. • Gereserveerd door NinjaTurtle.
    - Liam James Payne. • Quendolynn.
    - Niall James Horan.
    - Harry Edward Styles. • Unpredictable.
    - Kit Owen Davies. • DaniellnTheDen.

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Zusje Liam • Lucy Sophia Payne • Daggers.
    - Beste vriendin Liam • Elena Feline Lowell • Mishton.
    - Zusje Harry • Gereserveerd door Schuld.
    - Zusje één van de jongens • Gereserveerd door LoveHemmings.


    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages!
    - Rollen blijven 48 uur gereserveerd, dit geld tot de rol compleet in is gevuld.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Rojinski of Quendolynn maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Dit topic is al eerder geopend en wij hebben hier ook een verhaal op gebaseerd.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 19:22 ]


    Reality's overrated.

    Ik ook niet. Ik weet ook niet of de originele Zayn hem terug wil


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Ik ook niet. Ik weet ook niet of de originele Zayn hem terug wil


    Volgens mij is diegene ook niet meer actief op Q, als ik me niet vergis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij heet ze nu NinjaTurtle als ik me niet vergis


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Volgens mij heet ze nu NinjaTurtle als ik me niet vergis


    Oh, serieus? Ik dacht dat het een hele andere user was, maar ik zal het even controleren anders.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zo klopt het wel weer een beetje, geloof ik. Zayn heb ik nog even open gelaten.


    Reality's overrated.

    Het was Wentz en die is inderdaad een beetje inactief.


    Reality's overrated.

    Huh?


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Huh?


    Ik heb in het rollentopic gekeken en daar kwam ik haar tegen, lol, maar inderdaad, de rol is later over gegeven. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik snapte t al niet helemaal, want mijn herrindering vertelde me dat zij voor t grootste deel zayn was. Nu laat die me vaker in de steek tegenwoordig, maar goed


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Ik snapte t al niet helemaal, want mijn herrindering vertelde me dat zij voor t grootste deel zayn was. Nu laat die me vaker in de steek tegenwoordig, maar goed


    Nee, je hebt gelijk, haha. Ik had ergens ook beter moeten weten, mja. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geeft niets


    Bowties were never Cooler

    Ik heb het vaker dan eens mis


    Bowties were never Cooler




    Rol: Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Tweeëntwintig. 24-12-1991.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Louis is vaak een vrolijke en aanwezige jongen, behalve wanneer hij zijn dag niet heeft. Dan heeft hij werkelijk waar nergens zin in en kan je ook maar beter ver bij hem uit de buurt blijven. Hij laat graag aan mensen weten dat hij ergens is, je zal Louis dan ook vaak overal boven uit horen komen. Louis houd er niet van als mensen hem verbeteren, of zeggen dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kan hij aardig kwaad op je worden. Ook is hij standvastig in zijn mening, als Louis iets wilt, dan moet het ook allemaal volgens zijn regeltjes gaan, hij accepteert niet snel de goede bedoelingen van andere, vaak heeft hij hierdoor snel ruzie met anderen. Louis is vrij gierig, hij houd er totaal niet van om zijn spullen met vrienden of iemand anders te delen, hij wilt alles voor zichzelf houden.
    Uiterlijk: Louis heeft bruine haren, die vaak plat op zijn hoofd liggen. Soms brengt hij deze in model met wat gel, maar vaak krijgt hij ze wel precies zo als hij ze wil zonder dat hij er al te veel moeite voor hoeft te doen. Hij heeft blauw ogen en een aantal, of heel erg veel, tatoeages sieren zijn lichaam, maar op de meeste is hij toch wel heel trots. Louis is niet al te groot voor een jongen, maar hij mag niet klagen.
    Geschiedenis: Louis komt uit een lieflijk gezin, hij werd altijd vrij en dat hij enig kind? is maakt het er voor hem nog beter op, zijn ouders hadden altijd alle aandacht voor hem. Natuurlijk speelde de grote ruzie altijd wel een rol in het gezin en sinds zijn vader altijd zo kwaadgezind is als het daarom gaat, heeft Louis natuurlijk dat alles van zijn vader geërfd en haat hij iedereen met heel zijn hart. Hoe wel hij zich soms afvraagt waarom, zal hij deze woorden nooit letterlijk uitspreken.
    Extra: Louis is homo, hij kwam er vrij snel achter dat hij zich meer aangetrokken voelde tot jongens, gelukkig heeft niemand hier ooit echt een probleem van gemaakt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou Zayn graag weer willen, als dat nog kan :3
    -ik ben alleen wel op vakantie en op mijn mobiel is een rol invullen wat lastig, maar ik ga mijn best doen, want ik ben donderdag avond pas terug.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Ik zou Zayn graag weer willen, als dat nog kan :3
    -ik ben alleen wel op vakantie en op mijn mobiel is een rol invullen wat lastig, maar ik ga mijn best doen, want ik ben donderdag avond pas terug.


    Natuurlijk. ;3
    En dat geeft niets, Noek is op het moment ook op vakantie, dus ik wacht sowieso wel tot zij terug is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you