• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. • Rojinski.
    - Zayn Javadd Malik. • Gereserveerd door NinjaTurtle.
    - Liam James Payne. • Quendolynn.
    - Niall James Horan.
    - Harry Edward Styles. • Unpredictable.
    - Kit Owen Davies. • DaniellnTheDen.

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Zusje Liam • Lucy Sophia Payne • Daggers.
    - Beste vriendin Liam • Elena Feline Lowell • Mishton.
    - Zusje Harry • Gereserveerd door Schuld.
    - Zusje één van de jongens • Gereserveerd door LoveHemmings.


    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages!
    - Rollen blijven 48 uur gereserveerd, dit geld tot de rol compleet in is gevuld.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Rojinski of Quendolynn maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Dit topic is al eerder geopend en wij hebben hier ook een verhaal op gebaseerd.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 19:22 ]


    Reality's overrated.

    Sorry, er zijn wat dingen gebeurd onderweg naar huis van mijn vakantie, dus ik ben vandaag pas thuis gekomen. Morgen vul ik hem in als het niet erg is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Sorry, er zijn wat dingen gebeurd onderweg naar huis van mijn vakantie, dus ik ben vandaag pas thuis gekomen. Morgen vul ik hem in als het niet erg is.


    Nee hoor, neem je tijd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you





    Rol:
    The Vain

    Naam:
    Zayn Javadd Malik

    Leeftijd:
    Eenentwintig,12 January 1993

    Nationaliteit:
    Brits, Pakistaans

    Karakter:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij is erg op zichzelf en heeft eigenlijk maar weinig met mensen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien, omdat hij vind dat niemand anders dan zichzelf dat aangaat. Zijn gedachtes zijn gewoon van hem en hem alleen. Hij praat dan ook niet erg veel. Je kan wel een gesprek met hem voeren, maar het zou nooit vanuit hem komen en erg diep zal het niet gaan. Zayn is vanaf jongs af aan altijd al de stille, mysterieuze jongen die liever in zijn eentje in een hoek zit te tekenen dan dat hij gezellig met de rest mee doet. Een reden dat hij vroeger enorm gepest is en enorm veranderd is, naar mensen van buitenaf. Als je Zayn zijn gang laat gaan is er niets aan de hand en kan hij super lief en aardig zijn. Maar een verkeerde blik of woord en hij gaat door het lint. Hij zal nooit meer over zich heen laten lopen en dat kan hij goed laten zien. Toch als je de jongen goed kent en hij veel om je geeft, zie je soms een andere kant. Want ook Zayn kan lachen en gek doen. Maar enkel als hij zich echt heel erg bij iemand op zijn gemak voelt. Een goede vriend kan het dan ook zeker zijn, maar je moet hem gewoon echt zichzelf laten zijn.

    Uiterlijk:
    Zayn is niet zo'n lange jongen van 1,70. Hij heeft een erg dun postuur. zijn bovenlichaam is nog wel wat spier, maar daaronder steken echt een paar stillebeentjes uit. Zayn heeft er geen moeite mee. Je hoeft immers geen spieren te zien, om sterk te zijn. Zayn heeft donkere bruine ogen, net als zijn haar. Maar wat wil je dan ook als je een getinte huid heb. Zayn heeft een mooi kleurtje van zichzelf, wel heeft hij het helemaal onder laten tekenen. Zijn lichaam staat nu al vol met tatoeages en het zullen zeker de laatste niet zijn. Zayn geeft best veel om zijn uiterlijk en ziet er dan ook wel altijd gestijlt uit. Hij heeft een badboy look, die echt bij hem past.

    Geschiedenis:
    Zayn heeft het als kind niet altijd even makkelijk gehad en nog altijd niet eigenlijk. Thuis had zijn vader altijd al de overhand. Het was de baas in huis en daar viel maar naar te luisteren. Toen Zayn van school werd getrapt, door het bijna doodtrappen van een jongen die hem jarenlang gepest had, ging het eigenlijk mis. Zayn weigerde naar een andere school te gaan, waarop zijn vader besloot hem het huis uit te trappen onder het mom van, dan kan je ook wel voor jezelf zorgen. Zijn moeder heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hij mocht blijven, mits hij wel voor zichzelf zorgde. Het enige wat hij dus thuis kreeg, was onderdak en de rest kon hij zelf uitzoeken. De reden dat Zayn veel op straat te vinden is en in de illegale handeltjes zit. Zo komt hij rond door het handelen in drugs. Wel is hij zins kort in de leer bij een tatoeageartist, om straks wit zijn geld te gaan verdienen met iets wat hij echt heel leuk vind.

    Extra:
    Zayn heeft weinig met mensen, maar meer met dieren. zo heeft hij twee pitbulls Pumba en Ace
    . Ze zijn beide schatten van beesten en Zayn heeft ze super goed afgericht, maar niemand die ze zomaar kan aaien en Zayn kan ze zonder goede bedoelingen zo op iemand afsturen. Hij heeft ze eigenlijk altijd bij zich en zal ze dan ook nooit ergens achterlaten, zelfs thuis niet.
    Zayn zelf worsteld enorm met zijn geaardheid. Hij weet dat hij niet op meisjes valt, maar weigert toe te geven aan zichzelf, laat staan aan andere, dat hij interesse heeft in jongens. Het kan en mag niet en hij veracht zichzelf er wel degelijk door.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 14:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bad Ass


    Bowties were never Cooler

    NinjaTurtle is MikeyClifford


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dagges -> Thaluke


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanneer gaan we starten? Sorry voor mijn ongeduld


    Bowties were never Cooler

    Ik ben weer thuis dus zodra ik een computer heb weten te bemachtigen ga ik het topic openen. We hebnen dan geen Niall, dus dat is jammer, maar ik ben bang dat het niet anders is.


    Reality's overrated.

    Das wel jammer ja...


    Bowties were never Cooler

    Topic één.

    Willen Schuld en LoveHemmings hun rollen zo snel mogelijk invullen?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 19:27 ]


    Reality's overrated.

    Mishton --> Labonair


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.