• Heyy!

    Normaal gesproken vraag ik hier nooit rollen aan, maar mijn namen en karakter inspiratie begint een beetje op te raken, dus ik vraag het toch maar eens, om wat originelers rollen te krijgen.

    Het gaat om een Starbucks (James x Sirius) verhaal, hier is een korte samenvatting:

    Friendzoned - James x Sirius
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?


    Dit is het lijstje en ik hou van eeuwig van jullie als jullie een originele rol voor mij invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    House:
    Leerjaar:
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland)
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen?:


    De rollen die ik nog nodig heb zijn:
    Buurjongen James (in dit geval hoef je niet de afdeling enz in te vullen. Hij is een dreuzel)
    Buurmeisje James (Zelfde als hierboven)
    Vriendinnen Lily Evans (Maximaal 5)
    Mensen uit het Quidditchteam Gryffindor (1 waiters, 2 chasers, 1 seeker, 2 beaters)
    Leraren
    Overige leerlingen


    Heel erg bedankt in ieder geval!

    Liefs, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volledige naam:
    Scarlett Lauren Anderson
    Leeftijd:
    15 jaar
    Geslacht:
    vrouwelijk
    House:
    Slytherin
    Leerjaar:
    4
    Nationaliteit:
    Engels
    Familie:
    Scarlett is enigs kind van een volbloed tovenaarsgezin. Op haar zesde heeft haar vader zelfmoord gepleegd zonder bekende reden.
    Innerlijk:
    Scarlett is schuw en mysterieus. Ze draagt veel geheimen met zich mee. Scarlett zegt niet veel en heeft weinig vrienden. Ze is manisch depressief en heeft een slaapstoornis. Er zijn maar weinig mensen die naar haar omkijken en die merken dat het niet goed met haar gaat.
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft zwart haar tot haar oksels. Ze heeft zwarte ogen, donkere wenkbrauwen en volle wimpers. Ze heeft lichtgekleurde, volle lippen en een hoekig gezicht. Scarlett is bleek en haar knieën zitten vol littekens.
    Extra:
    Scarlett kan heel hoog en mooi zingen, alleen doet ze dit nooit.
    Moet ik je waarschuwen?:
    Ja, graag^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:59 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Oewh, ik wil wel een van de chasers van Gryffindors quidditch team voor je maken?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Als je vanmiddag/vanavond nog rollen nodig hebt, dan vul ik er een of twee in. Ik zit nu op mijn mobiel dus dan is het wat moeilijker om alles goed in te vullen.


    Physics is awesome

    Jullie mogen aanmaken wat jullie willen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Quidditchteam Gryffindor - Beater

    Volledige naam: Rosanna "Rosie" Isobel Trahaearn
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Meisje/vrouw
    House: Gryffindor
    Leerjaar: 5
    Nationaliteit: Iers/Wales
    Familie: Bethany "Beth" Woods - Trahaearn is haar moeder. De Woods familie is niet heel groot maar wel heel hecht. Officieel worden alleen de familieleden met de achternaam Woods hier toe gerekend, maar uiteraard word door de familie zelf iedereen als een Woods beschouwd als er Woods bloed door hun aderen stroomt. Wel is het van oudsher een Ierse familie. Beth is een van de weinige van de familie die niet met iemand is getrouwd die niet van Ierse afkomst is. De Woods familie is ook van oudsher een tovenaarsfamilie, hoewel het geen puur bloed familie is. In de familietakken zijn zeker halfbloeden en dreuzelgeborenen te vinden, snullen zijn er ook te vinden slechts een of twee. Oliver William Trahaearn is haar vader. De Trahaearn is ook niet heel groot. In vergelijking zijn er meer Trahaearns dan Woods. Dit omdat de Woods familie meer vrouwen heeft en de Trahaearns meer mannen heeft waardoor de Trahaearn naam eerder word door gegeven. De Trahaearn is van oudsher een Welshe en tovenaarsfamilie. Het is over het algemeen een puur bloed familie. Echter het is geen verplichting om met een puur bloed te trouwen, er zijn dan ook verschillende halfbloeden in de familie en aangetrouwde halfbloeden. Er zijn tot nu toe geen dreuzelgeborenen te vinden in de familie. De familie zou het echter niet erg vinden als een dreuzelgeborene zich via een huwelijk zich bij de familie aan sluit. Dreuzels zijn een ander verhaal, volgens de familie snappen zij niks van toverkunst. Uitzondering zijn natuurlijk de ouders van de dreuzelgeborene en de leden van zijn/haar familie die weten dat hij/zij een tovenaar of heks is. Andrew Kian Trahaearn is haar broer. Hij is een jaar ouder dan Rosie en zit ook in Gryffindor. Haar moeder heeft bij Hufflepuff gezeten en haar vader bij Gryffindor.
    Innerlijk: Rosie is een stoer meisje. Ze houdt van een uitdaging, ze lijkt qua karakter op haar broer. Hij is ook een echte durfal. Ze is ook heel leergierig en houdt er stiekem van om ergens beter in te zijn dan anderen. Ze doet dan ook altijd haar best tijdens de lessen en maakt meestal haar huiswerk. Ze kan koppig en erg eigenwijs zijn. Iets wat anderen verschrikkelijk kan irriteren, iets waar ze zich meestal niets van aan trekt als ze een koppige of eigenwijze bui heeft. Rosie laat zich door weinig mensen zeggen wat ze moet doen, haar ouders en leraren zijn een uitzondering. Soms is Rosie ook een beetje roekeloos, wat haar nog wel eens in problemen kan brengen mede doordat ze veel durft en doet. Haar house/afdeling is wel bijna haast heilig voor haar en ze vind het dus heel erg als er punten worden af getrokken van haar house/afdeling vanwege haar. Ze kan het redelijk goed vinden met het afdelingshoofd. Rosie is ook wel een flirterig type. Ze is echter niet echt iemand die graag een vaste relatie heeft. Een jongen moet flink zijn best doen om haar aandacht te trekken en die vast te houden. Iets wat tot nu toe weinig jongens is gelukt. Ze heeft een haat voor iedereen die in Slytherin zit en verbergt dit ook zeker niet. Als ze iemand van Slytherin in problemen kan brengen dan zal ze dat zeker doen. Geintjes uit halen met de leerlingen van Slytherin ziet ze dan ook echt als een van haar hobbies. Confrontaties gaat ze niet uit de weg. Je zou bijna zeggen dat ze, ze op zoekt. Behalve de emoties blijheid en woede krijgen de mensen die haar niet goed kennen weinig mee van haar emoties.
    Uiterlijk:


    Rood-bruin haar dat tot haar schouders komt. Ze draagt het vaak in een staart om de meeste haren uit haar gezicht te houden. Er ontsnapt nog wel eens een plukje. Licht groene ogen, met een donker randje er omheen. Met haar 1.70 is niet heel klein maar ook niet extreem groot. Ze is vrij slank en heeft maar een heel klein buikje. Die heeft ze omdat ze ook een zwak voor lekker eten heeft. Qua rondingen vind ze zelf alles wel prima, haar heupen en dijbenen vind ze niet te dik. En haar borsten en billen vind ze niet te klein.
    Extra: Ze is dus beater van Gryffindor, momenteel voor het derde jaar. In haar derde jaar werd ze uit gekozen als een van de twee beaters van het team. Ze kan flink meppen en probeert altijd haar doelwit te raken. Natuurlijk beschermt ze haar teamleden ook. Ze vind het alleen leuker om een beuker iemands kant op te meppen zodat diegene schrikt of een dreun van jewelste krijgt. Ze wil ook nog wel eens een beuker bijna het publiek in meppen, leerlingen van de afdeling Slytherin zijn bijna altijd het doelwit. Een keer in haar eerste jaar als beater is een beuker (die door haar was weg geslagen) daadwerkelijk het publiek in gevlogen en heeft toen twee mensen verwond. Toevallig waren dit twee Slytherins. Rosie kreeg echter geen straf want het was een ongeluk. Ze had de beuker weg gemept om ervoor te zorgen dat de beuker niet een van haar teamleden raakte en door de harde wind in combinatie met de harde klap van haar knuppel week hij helaas af. Daardoor kwam hij in het publiek terecht. Daarnaast raken er soms wel spelers van de tegenpartij gewond omdat ze de beukers die ze naar ze toe mept niet zien. Rosie is de trotse bezitster van een toverstok gemaakt van kersenhout met een kern van drakenhartbloed, hij is precies 25 centimeter.
    Moet ik je waarschuwen?: Ja

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Thaanks^^ Ze is heel erg leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Volledige naam: Cheryl Emma Woods.

    Leeftijd: Ze is zestien jaar oud.

    Geslacht: Vrouwlijk.

    House: Gryffindor.

    Leerjaar: Het zesde leerjaar.

    Nationaliteit: Wales. Al ze oorspronkelijk uit Noord-Ierland komt.

    Familie: Ze heeft twee ouders, waarvan een volbloed heks en een muggle. Ook een broertje; Jaimy die ook in Gryffindor zit, en begint aan zijn derde jaar. En een zusje; Alison die nog gesorteerd moet worden en dus begint aan haar eerste jaar.

    Innerlijk: Cheryl is een meisje die weet wat ze wilt en niet opgeeft. Ze is erg eigenwijs en wilt altijd haar eigen weg volgen. Al sinds haar 4e heeft ze een volledige eigen wereldje gecreëerd. Hierin kan ze vaak en lang in zitten. Toch kan ze niet echt stil zitten. Cheryl is een drukke en enthousiaste meid. Ze krijgt snel een hekel aan iemand en dit kan dan ook haar hele leven blijven. Opkomen voor zich zelf en vrienden doet ze. Cheryl maakt nogal vaak droge of sarcastische opmerkingen. Ze is een trouw iemand, en dat kun je wel merken. Voor mensen voor wie ze iets wat bang is doet ze al gauw veel, maar niet echt alles. Als het tegen haar principes in gaat zegt ze nee. Ze is erg onzeker ,en mensen vinden het leuk om dat te bespelen want ze is erg naïef. Ook wordt ze snel boos, en blijft dit lang. Ze is moedig en zal sterven voor haar vrienden en familie.

    Uiterlijk: Cheryl heeft blonde haren met krullen. Deze heeft ze meestal over een schouder geslagen waardoor het nog een mooiere dikke bos krullen lijkt. Op een enkele dag heeft ze het vast. Haar ogen zijn bruin en hebben pretlichtjes. Meestal heeft ze mascara op haar wimpers en wat lipgloss op. Cheryls huid is licht maar verkleurd wel redelijk snel. Ze is niet de allerlangste, maar heeft een normale lengte. Soms moet ze een bril dragen omdat haar bruine kijkers niet altijd even goed zijn. Maar meestal zijn het lenzen die ze in heeft.

    Extra: Ze is chaser in het quidditchteam van Gryffindor.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Volledige naam: Reyna Sage
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Meisje
    House: Ravenclaw
    Leerjaar: 6
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland) Ze komt uit London, Engeland dus:)
    Familie: Leo Sage, haar vader, en Nicole Wyatt- Sage, haar moeder. Haar ouders zijn allebei Muggles.
    Innerlijk: Reyna is enig kind en werd daardoor altijd heel erg verwend. Ze kan heel bitchy overkomen, maar als ze je vriendin is gaat Reyna voor je door het vuur.
    Ze is heel trouw aan haar vrienden en laat ze nooit in de steek. Ze is heel slim en zou eigenlijk naar gymnasium gaan.
    Uiterlijk:


    Extra: Nope
    Moet ik je waarschuwen?: Ja:)


    be gay do crimes

    Voor de vriendin van Lily Evans
    Volledige naam: Piper Jackson (bijnaam: Pipes)
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Meisje
    House: Griffoendor
    Leerjaar: 5
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland) Wales
    Familie: Haar hele familie en zij zijn puurbloed maar ze hebben niets op halfbloed of dreuzels tegen. Ze heeft een kleiner zusje (Luna) die in het 2e jaar zit. Allebei haar ouders zijn er nog.
    Innerlijk: Ze is echt aardig tegen iedereen, ze staat altijd voor vriendinnen klaar en ze is heel dapper Typisch Griffoendor. Ze is echt heel lief maar pas op als je aan haar vrienden komt want dan kan ze echt woest worden. Voor de rest houd ze heel erg veel van dieren en verzorging van fabeldieren is verreweg haar lievelingsvak. Maar ze is ook super goed in zwerkbal en ze is een jager van het team. Ze kan erg goed zingen, leren en tekenen
    Uiterlijk: Lang bruin haar, blauw/ paarse ogen, ze is lang en slank
    Extra: Ze heeft een enorme uil die Skyfall heet en ze is 1 van de beste vriendinnen van Lily Evans
    Moet ik je waarschuwen?: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (H)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:56 ]


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela

    Ik kan wel een vriendin van Lily Evans maken als dat nodig is?


          Edit: Oh ik zie net dat dit een oud topic is.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:58 ]


    -