• Hoi,

    Zaterdag geven mijn buren een feestje voor hun vrienden.(Mijn ouders zijn ook uitgenodigd.)

    Dit is niet zo erg, maar er zijn twee probleempjes.

    1) Ik slaap in een tent in de tuin. In mijn kamer is het namelijk heel rap erg warm. Vooral omdat daar s'middags de zon op zit. En in een tent slapen is ook gewoon erg leuk.(:
    2) Die buren zijn gek op (Duitse) shlagermuziek.D':

    Heeft iemand tips om gewoon in de tent te kunnen slapen op dat moment?


    Queer zijn is gewoon alles

    Oordoppen ibdoen. Afsrken dat ze bv tot een uur of een hard muziek draaien of ze daarba zachter willen doen. Dat deden wij zelfbook altijd fspreken dat het daarna zahter gaat. Een uur is een mooi tijdstip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Oordoppen ibdoen. Afsrken dat ze bv tot een uur of een hard muziek draaien of ze daarba zachter willen doen. Dat deden wij zelfbook altijd fspreken dat het daarna zahter gaat. Een uur is een mooi tijdstip


    Zijn oordopjes niet erg irritant om mee te slapen?

    Ik denk niet echt dat ze daar naar gaan luisteren eerlijk gezegd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zijn oordopjes niet erg irritant om mee te slapen?

    Ik denk niet echt dat ze daar naar gaan luisteren eerlijk gezegd.
    tsja dat weet ik niet. Naja ik weet niet hoe de band met jebburen is. Maar het lijkt me dat ze dat zelf door hebben dat ze niet tot half zes keihard kunnen draaien. Als je nou je mobiel oortjes in doet met rustige harde muziek val je dan niet ii slaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ga bij een vriend met een koude kamer slapen/koop een ventilator voor in je kamer?

    Ik ken het probleem, mijn moeder heeft soms de neiging om midden in de nacht lelijke oude popmuziek loeihard op te zetten en roept dan dat ik maar oordopjes moet indoen, maar daar kan ik dus echt niet mee slapen. Daarom zet ik altijd heel erg luid mijn lievelingsmuziek op, wat mijn gehoor dan weer verpest en me nog wakkerder maakt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NiallerBoo schreef:
    (...)tsja dat weet ik niet. Naja ik weet niet hoe de band met jebburen is. Maar het lijkt me dat ze dat zelf door hebben dat ze niet tot half zes keihard kunnen draaien. Als je nou je mobiel oortjes in doet met rustige harde muziek val je dan niet ii slaa


    De band is erg goed, maar ze hebben volgens mij meer dan tachtig mensen uitgenodigd. En als je tachtig gasten hebt ga je niet zomaar de muziek zachter zetten omdat je buurjongen in een tent wilt slapen.:'D

    Dat is idd een idee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    Ga bij een vriend met een koude kamer slapen/koop een ventilator voor in je kamer?


    Hmm, dat is een idee.
    We hebben al een ventilator maar die maakt veel lawaai.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij een vriendin logeren?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carmilla schreef:
    Bij een vriendin logeren?


    Zelf zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar ik ken mensen die het verdacht vinden als een jongen bij een meisje gazt slapen.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zelf zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar ik ken mensen die het verdacht vinden als een jongen bij een meisje gazt slapen.:P

    Oh lol, een vriend dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh jee, is het heel erg als ik een beetje moest lachen om die je laatste punt? Na goed, als ik jou was zou ik een matras of luchtbed ergens anders in huis op de grond leggen. Desnoods in de woonkamer, als dat mogelijk is. Het zal altijd iets schelen met buiten slapen. Daarbij is het voor één nachtje, dus het is niet zo dat er permanent een matras ergens random in huis ligt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:36 ]


    Hamartia

    Bethel schreef:
    Oh jee, is het heel erg als ik een beetje moest lachen om die je laatste punt? Na goed, als ik jou was zou ik een matras of luchtbed ergens anders in huis op de grond leggen. Desnoods in de woonkamer, als dat mogelijk is. Het zal altijd iets schelen met buiten slapen. Daarbij is het voor één nachtje, dus het is niet zo dat er permanent een matras ergens random in huis ligt.


    Dat is ook een goede tip!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zelf zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar ik ken mensen die het verdacht vinden als een jongen bij een meisje gazt slapen.:P

    Hahaha, I laughed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gewoon niet slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Gewoon niet slapen.


    Ja, gewoon net zo lang lang opblijven totdat je zo moe bent dat je gewoon in slaap valt. Zoiets zou ik doen. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Heel hard je eigen muziek aan zetten een microfoon van iemand lenen en mee gaan blèren nodig het liefst mensen uit voor een karaoke avond. (en niet slapen natuurlijk).
    Je hebt natuurlijk niet je eigen muziek nodig je kan gewoon een feestje geven mensen uitnodigen en gezellig van hun muziek genieten.


    Ergens anders gaan slapen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''