• Heyy!

    Normaal gesproken vraag ik hier nooit rollen aan, maar mijn namen en karakter inspiratie begint een beetje op te raken, dus ik vraag het toch maar eens, om wat originelers rollen te krijgen.

    Het gaat om een Starbucks (James x Sirius) verhaal, hier is een korte samenvatting:

    Friendzoned - James x Sirius
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?


    Dit is het lijstje en ik hou van eeuwig van jullie als jullie een originele rol voor mij invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    House:
    Leerjaar:
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland)
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen?:


    De rollen die ik nog nodig heb zijn:
    Buurjongen James (in dit geval hoef je niet de afdeling enz in te vullen. Hij is een dreuzel)
    Buurmeisje James (Zelfde als hierboven)
    Vriendinnen Lily Evans (Maximaal 5)
    Mensen uit het Quidditchteam Gryffindor (1 waiters, 2 chasers, 1 seeker, 2 beaters)
    Leraren
    Overige leerlingen


    Heel erg bedankt in ieder geval!

    Liefs, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Volledige naam: Annabeth Sophia Moran. Ook wel Beth genoemd.

    Leeftijd: > Zelfde als Lily

    Geslacht: Vrouwlijk.

    House: Gryffindor. Net zoals haar familie.

    Leerjaar: > Zelfde als Lily.

    Nationaliteit: Noord-Ierland.

    Familie: Beth is geboren en opgegroeid in een volbloedtovenaars familie. Haar ouders hebben elkaar leren kennen op Hogwarts, waarvan haar ouders dus allebei in Gryffindor zaten. Ook haar twee broer zitten/zaten in Gryffindor.

    Innerlijk: Beth houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is wel slim, maar niet mega. Beth kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Beth is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Beth houdt ook wel van lezen, alleen heeft ze niet vaak tijd. Ze voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden.

    Uiterlijk: Beth heeft blonde haren die tot haar borsten komen. Deze zijn vuilblond en redelijk dik, kammen duurt dan ook redelijk lang. Hier en daar heb je wel een donkerdere pluk, zoals lichtbruin of donkerblond. Toch heeft ze het bijna altijd los zitten. Enkel met toverdranken en kruidenkunde doet ze deze vast. Maar soms heeft ze het ook in een knot, omdat ze dan niet al haar klitten eruit krijgt. Ze heeft een lichte huid en hier en daar en kleine moedervlek. Haar lippen hebben een zachtroze kleur, en meestal haar wangen ook wel. Vaak draagt ze mascara op haar wimpers. Omdat ze, ondanks lang, blond zijn. Hierdoor hebben haar ijsblauwe ogen een extra ijzige kleur. Maar meestal staan deze vrolijk hoor. Ze is niet zo heel erg lang, maar normaal voor haar leeftijd.

    Extra: x

    Moet ik je waarschuwen?: Yush :Y) I like James and Sirius!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volledige naam: McKenzie Simpson, ze wordt echter altijd Kenzie genoemd, en heeft er een hekel aan als iemand haar Mac noemt!
    Leeftijd: > zelfde als Lilly
    Geslacht: vrouwelijk
    House: Slytherin
    Leerjaar:> zelfde als Lilly
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland): Engeland
    Familie: De vader is vermoord toen ze 6 was, haar moeder woont bij haar thuis.. Ze heeft een grote broer en een kat.. Hoort die bij de familie ??
    Innerlijk: Erg lief maar kan heel gemeen zijn als iemand gemeen tegen haar doet.. Ze is heel slim maar ook een grapjas. Ze haalt heel veel grapjes uit en is goed bevriend met allemaal mensen uit andere afdelingen!
    Uiterlijk: Lang, extreem licht blond haar, blauwe ogen en een bleke huid..
    Extra: Het ligt aan haar emotie, maar als ze van emotie verandert verandert ook de kleur van haar ogen!! Stoer toch!!
    Moet ik je waarschuwen?: Als het verhaal begint alsjeblieftxD
    Dat was het!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Thaaanks^^ ik vind ze echt leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik verveel me, mag ik docente bezweringen maken voor je? ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik verveel me, mag ik docente bezweringen maken voor je? ^-^


    Ja sure, maak zo veel als je wilt^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ja sure, maak zo veel als je wilt^^


    Dat had je niet moeten zeggen :Y)
    Joke, ik ben 'beschaafd'.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Dat had je niet moeten zeggen :Y)
    Joke, ik ben 'beschaafd'.


    uh oh 0-0 Hahahaha nee hoor, Je mag er echt best veel maken xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Volledige naam: Sarah Eloise Westlize Darwin.

    Leeftijd: Sarah is tweeëndertig jaar oud.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    House: Ze zat in Ravenclaw.

    Leerjaar: Geen enkele. Ze is docente bezweringen.

    Nationaliteit: Wales.

    Familie: Ze heeft een man; Ray die werkt als schouwer. Verder nog een dochter; Courtney van 12 die in Ravenclaw zit en zoon; Matthew die 8 is.

    Innerlijk: Sarah is een vriendelijke en lieve vrouw. Ze zal niemands kant kiezen en ook luisteren naar beide verhalen. Toch is ze redelijk streng. Dus je kunt niet constant ouwehoeren in haar lessen. Ook wordt ze niet erg snel boos, maar is ze redelijk ongeduldig. Toch probeert ze zich zo geduldig mogelijk op te stellen. Ze is een slimme vrouw, die weet wat ze wilt.

    Uiterlijk: Ze ziet er niet zo oud uit als ze is, en hier is ze ook blij mee. Sarah heeft lange blonde haren. Deze dragen krul met zich mee. Meestal zitten deze lokken los, maar het kan voorkomen dat ze deze opgestoken heeft. Haar ogen zijn grijs en kunnen vriendelijk tot kil kijken. Maar meestal wel vriendelijk hoor. Vaak loopt ze ook rond met een vriendelijke glimlach.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volledige naam: Wan-Li Bai
    Leeftijd: 12 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    House: Ravenclaw
    Leerjaar: Eerstejaars
    Nationaliteit: Chinees-Iers
    Familie: Ze leeft samen met haar moeder en zus, sinds haar ouders zijn gescheiden. Haar vader is een Muggle en haar zus is een Squib.
    Innerlijk: Ze is een schattig en lief meisje waarbij je 'Aw' denkt. Ze een erg onhandig en botst tegen alles en iedereen op. Ook is ze erg verlegen, ze was altijd in de gezelschap van haar zus en ze waren erg close. Als er wat gebeurde kleefde Doll altijd aan haar zus, maar sinds haar zus niet naar Hogwarts kan staat ze er helemaal alleen voor. Omdat Lily erg op haar zus lijkt vertrouwd Doll haar en volgt haar zoveel mogelijk.
    Uiterlijk: Doll is vrij klein en heeft altijd een grote strik in haar haar. Ze heeft bruine haren en bruine ogen. Ook heeft ze een porseleinen huid dat spotloos is en kleine roze lipjes. Ze is rond de 1.50 en weegt 35 kilo. Haar postuur is slank en tenger en ze heeft kleine handen en voeten (mt 35).




    Extra: Haar vader is weggegaan, omdat hij erachter kwam dat haar moeder een heks was. Ook is haar vader Chinees en haar moeder Iers. Bijna iedereen noemt haar ook Doll.
    Moet ik je waarschuwen?: Ja graag!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 20:29 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    ^ AAAAHHW! Die ga ik er zeker in verwerken^^.Net als die van Daggers

    @Dae, hij staat al online^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    ^ AAAAHHW! Die ga ik er zeker in verwerken^^.Net als die van Daggers

    @Dae, hij staat al online^^


    Hihi, ik ben blij dat je haar leuk vindt ;3 En neem ik zeker een abbo!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ja, en nu mag je snel beginnen D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ja, en nu mag je snel beginnen D:


    Binnen een uur staat hoop ik het hoofdstuk online(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Binnen een uur staat hoop ik het hoofdstuk online(;


    YAY^^
    Nu heb ik een dubbele Starbucks liefde. En hun shipnamen zijn raar zeg. Starbucks, Wolfstar en idk wat nog meer xd. Wolf snap ik nog xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    YAY^^
    Nu heb ik een dubbele Starbucks liefde. En hun shipnamen zijn raar zeg. Starbucks, Wolfstar en idk wat nog meer xd. Wolf snap ik nog xd.


    Tja, ik heb het niet bedacht, maar je hebt 100% gelijk ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!