• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DiNozzo schreef:
    (...)
    Gefeliciteeeeerd! ^^

    Wij hebben zometeen bbq (met én mijn oma, én de dorpsgek die joinen. Kille me please. :c ) en daardoor wordt het niet de laatste Rambo kijken. Meh :<

    Kan je het niet opnemen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I kinda like it when you say "bye bye beautifull" :$
    En helaas ben je er vanavond niet, ik voel me er ietwat onrustig door. Ugh, dit begint te lijken op een volgende onmogelijke liefde ...


    Stenenlikker

    Maar eens een film uit gaan zoeken – aangezien niemand mee wil kijken.


    Vandinha schreef:
    Maar eens een film uit gaan zoeken – aangezien niemand mee wil kijken.

    Awhie! Als je t online gaat kijken, wil ik je best gezelschap houden :Y)


    -

    JamesPotter is terug! Yaaaaay! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En nu probeer je er ineens bij te horen?
    Lol, dat is ook nieuw.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Moest opeens aan de tijd denken dat Hail en Jill nog op deze site rondzwierven. The good old days.
    Wie kent ze nog?


    i put the fun in funeral

    Vandinha schreef:
    Maar eens een film uit gaan zoeken – aangezien niemand mee wil kijken.

    Kijk anders met mij Rocky mee.
    En, als je dat niet wilt, kunnen we wel een film kijken die jij leuk zou vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat wil je van me? Spreek of laat me met rust ; dit is gewoonweg belachelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil het huis uit. Ik word gek van het gezeur en gezever van mijn ouders.


    26 - 02 - '16

    Had jij niet besloten om niet meer tegen mij te praten? ;') Onze date was awkward genoeg, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Novoselic schreef:
    Ik ben echt zwaar verslaafd aan kauwgom.


    I dress to kill, but tastefully

    JamesPotter schreef:
    Had jij niet besloten om niet meer tegen mij te praten? ;') Onze date was awkward genoeg, hahahaha


    Oh fijn. Nu zijn het er twee. Jongens zijn soms net muggen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil niet alleen naar de Primark terug, daar zijn zoveel mensen. Even snel iemand vinden die met me mee kan gaan.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Echt – zeg niet dat je samen series wil kijken als je dan stiekem alleen gaat beginnen.