• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb zo'n zin om jou een harde klap in je gezicht te verkopen (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb zo'n pijn ):


    26 - 02 - '16

    Zo'n heerlijke dag gehad – het toch leuk zijn. Jammer genoeg komt dat alleen maar door de afwezigheid van één persoon (':


    Ik heb net een foto teruggevonden van één van de pups die wij een paar maanden geleden hadden (:
    Ik mis ze wel, ze waren zo schattig.

    Jinxx schreef:
    Ik heb net een foto teruggevonden van één van de pups die wij een paar maanden geleden hadden (:
    Ik mis ze wel, ze waren zo schattig.



    Awh! Die is echt cute c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jinxx schreef:
    Ik heb net een foto teruggevonden van één van de pups die wij een paar maanden geleden hadden (:
    Ik mis ze wel, ze waren zo schattig.


    Oh my goooood. Zo fluffig. Give it to me.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zo'n gevoel dat binnenkort heel mijn familie wordt uitgemoord door terroristen in dat land.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:41 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oma, ga naar bed. Ik wil Rambo kijken. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YES! She's going to bed!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om leuke, RCT achtige spelletjes te spelen, maar ik kan niks leuks vinden. ;c


    Your make-up is terrible

    I miss you already ):


    26 - 02 - '16

    Mijn grootouders moeten echt meedoen aan een televisiequiz. Ze weten gewoon alles.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het was te verwachten dat het niet zou komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lekker optijd klaar op werk, dus ben alweer lekker thuis al een tijdje :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En toen was het toch opeens best moeilijk. :/


    Caution first, always.