• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol, ik heb een nieuwe FB foto en cover. Al zeker drie jaren geen foto van mezelf bekend gemaakt als mijn pf. Voel me opeens bekeken (cat)


    -

    De eerstvolgende die zo'n spastisch getypt topic opent gaat eraan. Waar komen al die mensen ineens vandaan, serieus?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dus omdat ik een stukje van m'n gedroogde kaas eraf haal, ga ik falen in mijn leven?
    What. The. Fack.

    Hmpf.
    Soms wil ik echt gewoon weg hier.
    Het enige wat ze hier in huis kunnen doen is negatief doen en op je zeiken.
    Awesome.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    ^

    What the fuck. Dat is echt belachelijk inderdaad.
    Ik zou maar gaan sparen als ik jou was en het huis uit zodra je gaat studeren.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    ^

    What the fuck. Dat is echt belachelijk inderdaad.
    Ik zou maar gaan sparen als ik jou was en het huis uit zodra je gaat studeren.


    Als t aan mijn ouders ligt, dan bleef ik bij hen totdat zij overlijden, lol.
    Dus ben bang dat, dat er niet in zal zitten voor mij.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 10:47 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je hebt echt geen idee hoeveel pijn t met doet dat ik je zo weinig spreek.
    Jij gaat weg, en ik zit elke keer met tranen in m'n ogen.
    Ben ik dan zo goed in het verbergen van mijn gevoelens dat je gewoon niet merkt hoeveel pijn t me doet vanbinnen?
    Kut vakantie.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Niet te geloven dat je haar weer toelaat, na alle dingen die ze je geflikt heeft.
    Wat een geweldig gesprek voor in de ochtend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jep... Ik verveel me alweer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom negeer je me nou weer?


    Your make-up is terrible

    The fuck, er loopt een haan bij ons voor rond... En mn poes is op hanenjacht, haha.
    En we hebben de haan maar Gollum genoemd :')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 12:12 ]


    Stenenlikker

    Fijn, alle spieren in mijn nek zitten vast. Die kat was me weer lastig komen vallen vannacht, nam meer dan de helft van mijn bed in en wilde niet opzij gaan. Daardoor heb ik niet goed kunnen liggen en doet alles zeer. BAH.


    26 - 02 - '16

    Het enige probleem is, ik heb helemaal geen zin in bezoek van jou ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit brood uit Frankrijk is heerlijk, ik mis de camping en mijn vrienden :c Op de camping is mijn leven zorgeloos en kan ik altijd bij mijn vrienden zijn, hm :/

    Waarom negeer je me :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo – twaalf advertenties geplaatst. Kom maar op met die biedingen.