• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omdat ik mijn hand heb gebroken kregen Ellen en ik een gratis mini loempia bij de loempia kraam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I sing myself a quiet lullaby –
    Then you go and let the lonely in,
    to take my heart again.


    Wist je dat er een naam bestaat voor mensen zoals jij? Schijnheilig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ourania schreef:
    Stelling van de Week kan net zo goed afgeschaft worden als meer dan de helft van de mensen niet de moeite neemt de andere reacties te lezen, waardoor er zowat enkel argumenten worden gegeven die allang ontkracht zijn.


    I agree.


    26 - 02 - '16

    Please_Charon schreef:
    Omdat ik mijn hand heb gebroken kregen Ellen en ik een gratis mini loempia bij de loempia kraam.


    Een geluk bij een ongeluk? :3

    OT: Ik ben lui, maar toch actief vandaag. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe niet aan haten, ik mag je gewoon weg niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik moet me er echt aan houden. Het is zonde om dat deze week gewoon niet te proberen. Toch niks beters te doen :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (clown)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yas. New username :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    What's going on?0.0 Ik ben in de afgelopen twee dagen twee keer op een date gevraagd door verschillende jongens, hahahaha. awkward xd. Ik heb ze allebei pas een keer ontmoet. De ene was gisteren en de ander op onze vorige date (';


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh god ik word weer de veertienjarige mijzelf o_o. Ik ben alweer opzoek naar bands die heel weinig mensen kennen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    JamesPotter schreef:
    What's going on?0.0 Ik ben in de afgelopen twee dagen twee keer op een date gevraagd door verschillende jongens, hahahaha. awkward xd. Ik heb ze allebei pas een keer ontmoet. De ene was gisteren en de ander op onze vorige date (';


    Ruilen? Ik wil ook wel een keer op date gevraagd worden! :'D
    But good for you! :3


    Stomme hik. Nu niet weer komen eh! xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yawn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel so empty and broken inside.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    It feels good to write. .


    Quiet the mind, and the soul will speak.