• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet misschien echt eens een forum gaan zoeken waar geen 1D en 5SOS zijn. Ik word gillend gek van al die fanfics. :W


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik moet misschien echt eens een forum gaan zoeken waar geen 1D en 5SOS zijn. Ik word gillend gek van al die fanfics. :W


    Kom maar naar mijn forum. (wbw)
    Als hij af is.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Kom maar naar mijn forum. (wbw)
    Als hij af is.


    Ik ga zeker kijken ;3
    Ik volg je topic in stilte


    26 - 02 - '16

    Ik krijg koppijn van al dat denken en stressen.
    I'm so done with it.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Diancie schreef:
    Ik moet misschien echt eens een forum gaan zoeken waar geen 1D en 5SOS zijn. Ik word gillend gek van al die fanfics. :W

    We voeren een nultolerantie in, zeg ik je!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    We voeren een nultolerantie in, zeg ik je!


    Goed idee! ;3


    26 - 02 - '16

    Dit is echt oneerlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Er wordt gewoon geroddeld achter de schermen. Dat weet iedereen. Zelfs ik.


    26 - 02 - '16

    Ik geef het maar gewoon op. Telkens als ik een topic maak waarin ik vraag om OP stories krijg ik niets of stories die ik al heb of alleen maar fanfics. Ik ga wel andere topics doorpluizen op zoek naar stories.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik geef het maar gewoon op. Telkens als ik een topic maak waarin ik vraag om OP stories krijg ik niets of stories die ik al heb of alleen maar fanfics. Ik ga wel andere topics doorpluizen op zoek naar stories.


    Eigenlijk zou je dat moeten kunnen melden als spam...


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou je dat moeten kunnen melden als spam...


    Indeed..


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik geef het maar gewoon op. Telkens als ik een topic maak waarin ik vraag om OP stories krijg ik niets of stories die ik al heb of alleen maar fanfics. Ik ga wel andere topics doorpluizen op zoek naar stories.


    That sucks. Ik haat het als mensen niet lezen naar welke story je wel en niet zoekt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    That sucks. Ik haat het als mensen niet lezen naar welke story je wel en niet zoekt.



    Yup.


    26 - 02 - '16

    Ik ga echt nog een keer over mijn nek door sommige users die op elk topic een serieus en een veelste aardig antwoord geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word gek van mijn ouders!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!