• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •

Song of the night: Nick Jonas > Chains

[ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:53 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Diancie schreef:
    (...)

Ik weet simpelweg ook niet meer wat ik moet en ik heb ook geen zin meer in zo'n psycholoog van Eleos. Zij leggen alle schuld bij mij, net als zo'n beetje iedereen uit mijn omgeving doet.

Ik zeg niet dat psychologen niet helpen, maar de meeste zijn gewoon waardeloos. Toen mijn broer gepest werd op school en daardoor elke dag huilend opstond omdat hij niet naar school wilde is hij ook naar een psycholoog geweest, die hielp hem van geen kanten. Door constant dezelfde vragen te stellen aan hem, werd hij niet geholpen en zoals bij jou, de schuld bij degene zelf leggen helpt ook niet echt. Geld verdienen voor wat? Een beetje luisteren, domme vraagjes stellen of diegene zelf de schuld geven? Belachelijk gewoonweg, zo kan iedereen psycholoog zijn.

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    (...)

Ik zeg niet dat psychologen niet helpen, maar de meeste zijn gewoon waardeloos. Toen mijn broer gepest werd op school en daardoor elke dag huilend opstond omdat hij niet naar school wilde is hij ook naar een psycholoog geweest, die hielp hem van geen kanten. Door constant dezelfde vragen te stellen aan hem, werd hij niet geholpen en zoals bij jou, de schuld bij degene zelf leggen helpt ook niet echt. Geld verdienen voor wat? Een beetje luisteren, domme vraagjes stellen of diegene zelf de schuld geven? Belachelijk gewoonweg, zo kan iedereen psycholoog zijn.

That's exactly my point. Ze vinden dat ouders gelijk hebben, waarschijnlijk ook omdat het zo'n streng christelijke organisatie is, en daardoor wordt alle schuld dus bij mij neergelegd. Ik vind het ook belachelijk dat - dat soort mensen psycholoog kunnen worden. I mean, zelfs ik zou het dan kunnen worden.

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    (...)

That's exactly my point. Ze vinden dat ouders gelijk hebben, waarschijnlijk ook omdat het zo'n streng christelijke organisatie is, en daardoor wordt alle schuld dus bij mij neergelegd. Ik vind het ook belachelijk dat - dat soort mensen psycholoog kunnen worden. I mean, zelfs ik zou het dan kunnen worden.

Idd. Men kan nog beter tegen een muur of plant praten, die zouden je nog beter laten voelen dan zo'n geldwolven. Nee sorry, maar als ik iets aan de hand zou hebben hoeven ze niet met een psycholoog af te komen, dan ben ik wel mijn eigen psycholoog.

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    (...)

Idd. Men kan nog beter tegen een muur of plant praten, die zouden je nog beter laten voelen dan zo'n geldwolven. Nee sorry, maar als ik iets aan de hand zou hebben hoeven ze niet met een psycholoog af te komen, dan ben ik wel mijn eigen psycholoog.

Dat is ook de grote reden waarom ik gestopt ben met psychologen, maar ja, eigen psycholoog spelen gaat mij ook niet altijd goed af.

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    (...)

Dat is ook de grote reden waarom ik gestopt ben met psychologen, maar ja, eigen psycholoog spelen gaat mij ook niet altijd goed af.

Wel, ik wil gerust je gratis psycholoog worden als je dat kan helpen, haha.

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    (...)

Wel, ik wil gerust je gratis psycholoog worden als je dat kan helpen, haha.

Dat is heel lief van je (:

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    (...)

Dat is heel lief van je (:

Ja, ik kan wel lief zijn, hahaha

16 - 09 - '17

Diancie schreef:
    Ugh. Op m'n moeders verjaardag praat er gewoon niemand tegen me. Dan maar antisociaal met de laptop op schoot op m'n kamer zitten. Ik praat liever met jullie dan dat ik door iedereen genegeerd word. Jullie zijn tenminste gezellig.

Awh zeg! (K)

Mijn favo knuffel gif ^^

Weetje? Ik snap niet hoe mensen zeggen van: jij bent zo aso en als je bij hun komt zitten, zijn ZIJ de asocialen -.-

-

Soe schreef:
    (...)

Ja, ik kan wel lief zijn, hahaha

True. You're a Sweetheart. <3

Erieka, heb ik voor jou eigenlijk wel een bijnaam? Ö

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

DiNozzo schreef:
    (...)

Awh panda :$

16 - 09 - '17

DiNozzo schreef:
    (...)

Yes, she is :Y)

-

Ik heb zin om naar ABBA te luisteren, iemand die meedoet? Haha

16 - 09 - '17

Galilea schreef:
    (...)
    Yes, she is :Y)

:$

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    Ik heb zin om naar ABBA te luisteren, iemand die meedoet? Haha

ABBA? Was dat ook alweer?

-

Galilea schreef:
    (...)
    ABBA? Was dat ook alweer?

Da's een band, hahahaha, van de jaren '70 of '80 of zo?

16 - 09 - '17