• "If you don't think cheerleading is a sport, walk a day in my shoes. Because by the end of the day you wouldn't be walking."




    Het nieuwe schooljaar staat weer voor de deur voor de leerlingen van The Florida State University. Dat betekent natuurlijk ook dat er ook dit jaar opnieuw audities waren voor het beroemde en tevens ook succesvolle cheerleading team The Cyclones. Voor velen is het een droom om deel uit te maken van deze squad, maar niet iedereen is geschikt voor het harde leven van een cheerleader. En dat is wel erg duidelijk, want slechts zes mensen werden toegelaten tot het strikte team. De week voordat school weer begint, zijn de trainingen van The Cyclones al volop bezig. Samen streven ze om net als vorig jaar Nationals te winnen. Een internationale wedstrijd, waar cheerteams van over heel de wereld strijden om de titel.




    × Regels

    • Minimaal 250 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven in dit topic.
    • Alleen aestivate mag nieuwe topics aanmaken.
    • Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen.
    • 16+ is toegestaan.


    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 14:08 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Als jullie niet willen hoeft het niet he ;p


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DanielInTheDen schreef:
    Niet voor de wet. 18 en 26 is niet illigaal


    18? En jij had toch de coach, dus dan krijg je coach -> leerling? Of heb in met mijn zaagsel, het is laat in de avond, hoofd iets gemist?

    Ik vind het trouwens prima ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    20, sorry. Maar voor 18 gelt het al. Voor de school is het misschien illigaal, maar voor de wet niet. Mijn hoofd is ook zaagsel hoor, dus ik kan ook dingen missen


    Bowties were never Cooler

    Gaan jullie er mee akkoord of niet? :D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DanielInTheDen schreef:
    20, sorry. Maar voor 18 gelt het al. Voor de school is het misschien illigaal, maar voor de wet niet. Mijn hoofd is ook zaagsel hoor, dus ik kan ook dingen missen


    Dus illegaal is illegaal en dat is dit sowieso, maar dat neemt niet weg dat het wel leuker is voor deze keer, toch? En dan hebben we extra veel zaagsel, maar deze zaagsel gaat zo afsluiten, want moet morgen werken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    aestivate schreef:
    Gaan jullie er mee akkoord of niet? :D


    Ik wel :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Ik wel :Y)

    Maar natuurlijk moeten onze personages belkaar beter lerennkennen, want ze zijn allebei nieuw.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ik ga accoord


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Ik ga accoord

    Super :D!


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Maar natuurlijk moeten onze personages belkaar beter lerennkennen, want ze zijn allebei nieuw.


    Dat komt wel goed, denk ik. En Miriam, wat wil jij? Elkaar al stiekem kennen of toch ook nog leren kennen, want dan kan ik rekening houden met Ash Elijah invullen. Kan in mijn personage trouwens niet beter gewoon Ashton noemen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Dat komt wel goed, denk ik. En Miriam, wat wil jij? Elkaar al stiekem kennen of toch ook nog leren kennen, want dan kan ik rekening houden met Ash Elijah invullen. Kan in mijn personage trouwens niet beter gewoon Ashton noemen?
    Of als je wil kunnen onze personages al ook kennen door jeugdvrienden ofzo...


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ik ga offline, tot morgen :D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Misschien elkaar tegengekomen in een bar ofzo, een paar keer erna gewoon 'casual afgesproken' en nu prots: Oops...?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 23:43 ]


    Bowties were never Cooler

    aestivate schreef:
    (...)
    Misschien een korte flirt met Matthew?


    Is goed ! Wilt iemand anders een vorm van relatie met Alison ?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 6:57 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    DanielInTheDen schreef:
    Misschien elkaar tegengekomen in een bar ofzo, een paar keer erna gewoon 'casual afgesproken' en nu prots: Oops...?


    Dit was tegen mij neem ik aan? Maar dat zou opzich wel kunnen ja.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer