• `




    Foto; zie profiel
    Naam.
    Thalita a.k.a Piper Halliwell

    Leeftijd.
    16 lente's jong. 14-10-1994

    Iets over mijzelf.
    Ik ben dus Thalita, hoewel vele mij Piper noemen. Sinds 2006 kun je mij hier op Quizlet vinden, en vooral de laatste jaren ben ik erg actief in het schrijven. Ik ben al minstens 10 jaar fan van Britney Spears, en ik ben nog altijd even trots op haar! Hoewel ik eerst een beetje een amateurschrijfstertje was begin ik nu echt mijn hart en ziel erin te stoppen. Ik heb gemerkt dat ik hierdoor veel gevoelens en gedachtens een plekje kan geven en dit is dus de reden waarom ik zo fanatiek mogelijk probeer te zijn. Ik heb een grote liefde voor paardrijden en dieren en de 'slechte' gewoonte om altijd en overal te zingen. Hoewel ik de laatste weken niet zoveel tijd in mijn verhalen heb gestoken ben ik stiekem bezig met een come back. Hoe of wat is nog een verassing, maar het wordt een hele nieuwe kant van mij die het overneemt. Succes verzekerd! Verder ben ik een echte horror/thriller fanaat, hoe meer bloed hoe beter! Hetgeen wat me er vooral van aantrek zijn de (in mijn ogen) prachtig ontwikkelde en doordachte verhaallijnen.

    Verhalen.

    Afgelopen verhalen.
    ## Unusual You™ [ Incl. Draco Malfoy]
    : The Slytherin Princess™ : [DM]
    ~ My Beautiful Mess ™ [FW - DM] (wordt op het moment herschreven)
    [†] Wanted™ [DM]

    Lopende verhalen.
    It's a man's world |DM|
    The Flood || Jasper Hale


    Heb je vragen/verzoeken, just ask!


    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 20:10 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss