• hey!
    uhm, ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen, als iemand t weet hoor ik het wel ^^
    maar dit is mijn vraag, een jaar geleden heb ik een mythe gehoord en ik vroeg me af of iemand weet waarover ik het heb want ik kan het nergens vinden.
    Dit is wat ik nog weet:
    Het is een huis in Japan waar je naar binnen gaat, als je achter de verkeerde deur kijkt zou het wel eens kunnen dat je kinderen ziet spelen. Niet zomaar spelen, ze spelen een soort zakdoekje leggen (andere versie) en ze vragen jou mee te doen. Deze kinderen spelen hier al eeuwen en zoeken af en toe nieuwe personen om mee te doen. Maar wat moet je antwoorden? als je ja zegt moet je tot in de eeuwigheid met ze mee spelen, maar als je nee zegt moet je door het huis blijven spoken en kom je er nooit meer weg. Maar dat is nog niet alles, iedere keer als je iets doet wordt je een vraag gesteld, die beide een ander effect op je zal hebben. Als je bijvoorbeeld naar de wc gaat wordt er gevraagd of je rood of blauw papier wilt. als je rood antwoord bloed je dood, maar als je blauw antwoord wordt je opgehangen. Je zult dus moeten kiezen voor geen papier. Maar de vragen worden je steeds opnieuw gesteld en je zult het huis nooit kunnen verlaten.
    Weet iemand waarover ik het heb? Ik weet niet alles meer precies, een vriendin van me vertelde deze mythe ongeveer een jaar geleden (ze is japans) maar ze moest naar Engeland verhuizen om bij haar moeder te gaan wonen dus ik kan het haar niet meer vragen =(


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Dit is net een Mythe zoals de vrouw met de gesneden mond en de man met de cape. Helaas weet ik niet wat dit voorn mythe is maar probeer op youtube te kijken van Japanese Urban Legends

    Het doet me ergens denken aan Kagome Kagome
    Maar dat was niet met heleboel vragen :'D. Ik weet de 'enge' versie niet uit mijn hoofd.. Maar oorspronkelijk als goed is was het een kinder spel.
    1 iemand staat in het midden en de rest in een kring erom heen. Ze zingen het liedje Kagome Kagome terwijl de kring rond gaat, wanneer het liedje stop moet diegene die in het midden staat zo snel mogelijk de persoon opnoemen die achter hem staat
    Het liedje heb ik wel zo bij de hand

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 20:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken de mythe wel, volgens mij komt deze ook voor in een aflevering van supernatural, maar ik kan er zo niet opkomen hoe het heet >.<

    DEZE KLINKT ZO GAAAFF!!
    Er zou hier een film over moeten komen! ;D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ako Manto is van het WC papier, geloof ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ugh, shit, ik weet waar je het over hebt, ja. Can't recall the name, I'm sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.