Louis Tomlinson
Een opgeluchte zucht ontsnapte van mijn lippen toen mijn broek de vloer raakte, dit was al een stuk minder oncomfortabel. Door zijn duimen die rondjes begonnen te draaien om op heupen was ik gedwongen om op mijn lip te bijten zodat ik geen zachte kreun doorliet, die voldoening wilde ik hem niet geven, nog niet tenminste. Bij de stille smeekbede die hij me deed door middel van zijn uitdrukking drukte ik mijn lippen weer stevig op de zijne. Ergens vond ik het toch helemaal niet zo erg om dit te doen, de reacties die ik bij hem los wist te krijgen waren prijzeloos, zoals de kreun die ik kreeg bij het kusje onder zijn oor, ondanks dat ik toch liever onder lag. Ik glimlachte tegen zijn huid aan, die in die paar seconden verbazend warm was geworden, voor ik mijn weg naar beneden langzaam weer oppakte. Ik durfde te wedden dat ik een van de eersten, of misschien wel de eerste, was die dit soort geluiden bij Niall vandaan kon krijgen. Het was goed te merken dat hij hiervan genoot, aangezien ik nog altijd half op hem zat voelde ik alles, en dat deed niet bepaald niks met me, ondanks dat ik nu de enige was die echt iets deed. Het maakte me niet uit, ik wilde vooral zeker maken dat hij wist hoeveel genot je uit zacht zijn kon halen en volgens mij lukte dat me aardig. Ik was me heel bewust van zijn vingers op mijn schouders en hoe het in ritme stond met wat ik deed, wat me op een idee bracht door de kreun die over zijn lippen kwam en de woorden die volgden. Ik kon wreed zijn, maar niet zo wreed dat ik stopte in het midden van iets. Echter ging ik juist sneller te werk, zijn v-lijnen volgend die te zien waren boven zijn boxer. Zodra ik die gehad had ging ik met mijn tong geheel over de rand net boven zijn boxer, om daarna plagend een kusje erop te drukken, wetende hoeveel lichte druk al kon doen als je in een staat was waarin Niall leek te zijn. Voor de tweede keer haakte ik mijn vingers achter het elastiek, dit keer trok ik het wel naar beneden, ver genoeg dat hij het zelf uit kon schoppen. Op dit moment had ik twee opties, en het was wel zo eerlijk om hem mee te laten beslissen. "Heb je liever dat ik nu dit doe?" vroeg ik, om suggestief met mijn vingertoppen over zijn gehele lengte te gaan. "Of dat we verder gaan dan dat? En zo ja, heb je voorbereiding nodig of kun je me zo hebben?" ging ik verder. Ik dacht wel dat hij dat nodig ging hebben, aangezien het volgens mij zeldzaam was dat deze jongen onder lag, maar het was zijn keuze, al deed ik hem liever geen pijn. Ik bedacht me dat hij eerder al het glijmiddel van de trap geknikkerd had en dat iemand die zou moeten halen. Geweldig. Ik probeerde er even niet aan te denken, want het lag er nog maar aan wat Niall wilde.
Because I love him, do I need another reason?