Niall Horan
Louis's lieve kleffe gedrag begon me nu ook langzaam op de zenuwen te werken. hij wist wat het met me deed en wat ik ervan vond en nu was het zeker geen tijd om mijn grenzen op te zoeken. Die waren namelijk nu al gevaarlijk dichtbij. Zijn kusje op mijn wang zorgde voor een dodelijke blik zijn kant op, in de hoop dat hij het snapte dat ik hier neit van gedient was, voor ik me weer concentreerde op mijn eigen wond, die toch een stuk slechter was dan die van Lou. Ik was een stuk erger gewent, maar toch was dit niet handig. Zeker neit als ik morgen weer zo'n knokpartij als vandaag op mijn bord zou krijgen. Toen ik opeens zachte strelingen over mijn rug voelde, probeerde ik die zo goed mogelijk buiten te sluiten, want ze zorgden er onder andere voor dat mijn naaiwerk nog slechter werd, net als mijn humeur. Direct toen mijn wond dicht was en de draad afgehecht legde ik het naaisetje weg en greep Louis bij zijn nek om hem terug op zijn rug te duwen. Als vanzelf heb ik een mes in de andere hand, niet perse om te bedrijgen, maar meer uit reflex. "Daarvoor is het vandaag niet de dag." siste ik, nu echt geirriteerd en pissig. Pech voor de voorzichtigheid. Met een beweging sneed ik zijn boxer open en stopte het mes terug waar het vandaan kwam, mijn schouderblad. Mijn ene hand hield ik om zijn nek, al drukte ik er niet op, terwijl ik met de ander het kapotte stukje stof wegtrok. Ik was het hiervoor al helemaal zat en nu Louis ook nog eens dacht leuk te doen door zacht te doen, was ik er echt helemaal klaar mee. Ik trok mijn eigen boxer uit, wat flink pijn deed over de net gehechte wond, en pakte het glijmiddel. Ik was dan wel pisnijdig, ik was niet wreed. Ik smeerde mezelf snel in en gooide het flesje aan de kant, waardoor het de trap af stuiterde. Het kon me nu echt geen bal meer schelen, niets meer. Ik wilde mijn frustratie kwijt en dat ging deze jongen, of in elk geval zijn lichaam, me geven. Met mijn ene nu weer vrije hand tilde ik zijn heerlijke kontje op en bracht mezelf naar zijn ingang. Mijn ogen fixeerde ik op zijn gezicht voor ik zonder genade hard en diep in hem stootte. Daar wachtte ik enkele momenten voor ik toch al op een redelijk hoog tempo hard mijn gang begon te gaan en daarmee het bed tegen de muur liet klappen met elke stoot. Louis was niet erg strak meer, maar strak genoeg, zoizo vast veel strakker dan die kuthoeren beneden. Langzaam, eigenlijk onmerkbaar langzaam, nam mijn woede en irritatie af, terwijl ik ruwer was dan ooit te voren. Louis zou nog flink wat moeten voorduren voor ik eindelijk kalm genoeg zou zijn om het iets rustiger aan met hem te doen, want voor nu zat dat er echt niet in. Voor de komende tijd zou ik alleen ruwer worden en het tempo opvoeren met een hand steunend op zijn borst en een die zijn nek toch wel lichtjes omsloot, zodat hij wel kon blijven ademen.
[ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 9:21 ]
Bowties were never Cooler