• Ik heb een heel irritant probleem, en ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Sinds gisteren heb ik samen met een vriendin een 1D fanaccount op twitter. Natuurlijk wil je veel volgers, logisch, dus zijn we veel mensen gaan volgen en hebben we veel getweet. Tot 21:00 uur. Toen konden we niks meer tweeten & niemand meer volgen. Al snel was het duidelijk dat we een tweetlimiet hadden, en dat we in de zogenaamde 'tweetjail' zaten. Ik heb gegoogled naar hoe lang dat zou moeten duren. En iedereen zegt: 1 uur tot 3 uur. Maar we zijn nu al ondertussen 24 uur en 40 minuten verder, en ik kan nog steeds niks. Kan iemand ons helpen?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 21:42 ]


    Cute as a button, every single one of you !

    Als je nou eens goed Googled en de 1e link aanklikt wordt er gezegt dat het ligt aan hoeveel je teveel hebt getweet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Soms duurt het een paar uur, soms een stuk langer - zeker als je heel veel getweet en heel veel mensen gevolgd hebt. Gewoon wachten dus.


    The universal language of art.

    Rivaille schreef:
    Als je nou eens goed Googled en de 1e link aanklikt wordt er gezegt dat het ligt aan hoeveel je teveel hebt getweet.


    Wat zijn we weer aardig, zeg :')


    Cute as a button, every single one of you !

    Hype schreef:
    Soms duurt het een paar uur, soms een stuk langer - zeker als je heel veel getweet en heel veel mensen gevolgd hebt. Gewoon wachten dus.


    Thaaaanks


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Wat zijn we weer aardig, zeg :')
    Ik zeg alleen dat je eens goed moet Googlen. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Het kan ook zijn dat ze je account hebben geblokkeerd. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "