• Oke, nu ik de titel even herlees lijkt hij erg raar :')
    maar ik heb dus net krullen in men haar gedaan omdat ik op een afspraakje ga en natuurlijk wou ik er op en top uitzien!
    Nu bedenk ik me dat ik met de fiets moet gaan en ik wil echt dat men krullen perfect in men haar blijven zitten.
    Weten jullie misschien een manier? Ik heb een tshirtje met een rokje aan dus een jas met een kapje gaat echt niet hier op.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Het klonk alsof je je haar wilde gaan krullen op de fiets, lol.

    Maar geen flauw idee eigenlijk. Ik heb nooit krullen (misschien vandaag voor het eerst. c: Heb laatst een krultang gekocht, whoopwhoop!) en sowieso komt mijn haar er áltijd slecht uit te zien wanneer ik heb gefietst, hahaha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Het klonk alsof je je haar wilde gaan krullen op de fiets, lol.

    Maar geen flauw idee eigenlijk. Ik heb nooit krullen (misschien vandaag voor het eerst. c: Heb laatst een krultang gekocht, whoopwhoop!) en sowieso komt mijn haar er áltijd slecht uit te zien wanneer ik heb gefietst, hahaha. x)


    Ik haat fietsen echt, het is voor niks goed c:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ik haat fietsen echt, het is voor niks goed c:


    Wel voor je conditie. En als je ergens heen fiets op een mooie route is het nog niet eens zo erg. c: Vind ik dan, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe altijd heel los een elastiekje in mijn haar. Het blijft niet perfect zitten, maar het helpt zeker wel, omdat het er dan minder uit waait.


    Valar Morghulis.

    Gooi er een bus haarspray in! Sorry, ik denk niet dat ik je kan helpen.
    Veel plezier op je afspraakje ^^


    i put the fun in funeral

    Ik heb eigenlijk nooit problemen omdat ik altijd een elastiekje inheb haha
    Dus ik heb hier eigenlijk geen verstand van.
    Misschien haarspray o.i.d?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik heb eigenlijk nooit problemen omdat ik altijd een elastiekje inheb haha
    Dus ik heb hier eigenlijk geen verstand van.
    Misschien haarspray o.i.d?


    Ik heb al enorm veel haarspray gespoten in men haar
    Elastiekje kan ik misschien wel proberen als ik er één vind.
    & gelukkig schijnt de zon en is het geen vochtig weer


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Een sjaaltje om je haren heen?

    Mocht je nog een keer voor hetzelfde dilemma staan, als je een krul net hebt gemaakt kun je hem het beste vastzetten met een haarclipje. Als je dan op je bestemming bent aan gekomen kun je de haarclipjes eruit halen en zitten je krullen nog goed. Ik weet alleen of dat nu ook nog kan.


    Physics is awesome

    Badmuts!


    Your make-up is terrible

    Ik zit altijd met krullen op de fiets als ik fiets (cat).

    Speldjes helpen bij mij wel om alle krullen op hun plek te houden.