• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

wat was dit ookalweer

Dat die presentator die ananas op zn kop moest vond ik wel zielig hoor. Gunde ik Simon meer hahahah

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

DiNozzo schreef:
    (...)

Heb je het over die vrouw die door die man tijdens het rolschaatsen met dr kop op de grond werd geknald? c: ghehe

Dat zag er echt pijnlijk uit,xD

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Fijn, in een hotel in Frankrijk liggen terwijl iedereen slaapt.

wat was dit ookalweer

Hoe kan een stukje schuimrubber zo leuk zijn :'D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Shuuya schreef:
    Hoe kan een stukje schuimrubber zo leuk zijn :'D

Sla ermee tegen je hoofd, dat is leuk :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Aia schreef:
    (...)

Sla ermee tegen je hoofd, dat is leuk :Y)

Nee! Niet met die ik zag! Die was zo leuk en het bewoog ;o

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Wtf. Fransen zijn klein :')
    Ik ben 1.65 maar ben al te land, thafuuq :')

wat was dit ookalweer

Shuuya schreef:
    (...)
    Nee! Niet met die ik zag! Die was zo leuk en het bewoog ;o

Uit zichzelf? o.O

Ich liebe dich 27.12.23

Aia schreef:
    (...)

Uit zichzelf? o.O

Nee xd. Er waren mensen die het bewog, maar door het donkerheid en zo leek het alsof ht zelf bewoog

Ik snapte die Duitse dokter bij dat Duitse Got Talent echt niet. Wauw Ö

Shuuya schreef:
    (...)
    Nee xd. Er waren mensen die het bewog, maar door het donkerheid en zo leek het alsof ht zelf bewoog

Weg illusie xd

Ich liebe dich 27.12.23

DiNozzo schreef:
    Ik snapte die Duitse dokter bij dat Duitse Got Talent echt niet. Wauw Ö

Dat was waarschijnlijk gewoon iemand zonder benen, en toen 'ie weer benen kreeg was het sowieso ineens een andere man :3.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

DiNozzo schreef:
    (...)

Heb je het over die vrouw die door die man tijdens het rolschaatsen met dr kop op de grond werd geknald? c: ghehe

Ja :'D. Dat vond ik zo geweldig.

[ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 23:04 ]

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Caraphernelia schreef:
    (...)

Dat was waarschijnlijk gewoon iemand zonder benen, en toen 'ie weer benen kreeg was het sowieso ineens een andere man :3.

Dat laatste heb ik niet meegekregen eigenlijk. Hmm dat eerste is opzich wel te bedenken. Maar sowieso hoe die benen dan toch konden bewegen, was dat door apparatuur of zoiets dan?

Caraphernelia schreef:
    (...)

Ja :'D. Dat vond ik zo geweldig.

Ghehe ik zat met mijn handen voor mijn mond, omdat je die knal gewoon hoorde! :'D En dan die opmerking: ''Ik heb 2 kinderen gebaard, dit stelt niets voor!'' :'D HAHAHA