• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Ik snap niet waarom ik opeens berichten over dat mijn profiel zo leuk is D:
    Hmm. Moet nog reageeren op berichten maar ik ben zo moe. Morgen dan maar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zo blij met jou. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    But I crumble completely when you cry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap soms niet wat ik hier nog mee moet. Ik ben hier alleen nog maar omdat ik graag schrijf, mijn vrienden hier zitten, ik graag aan rpg's meedoe en omdat ik me anders gewoon kapot verveel :\


    26 - 02 - '16

    Jezus.
    Wat kan jij veel zeiken om helemaal niks.
    Stop eens een keer ofzo en wees blij -.-

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:32 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Al bijna 24 uur lang last aan de linkerkant van mijn ribbenkast, onder mijn borst. Uugh...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen..


    26 - 02 - '16

    Ik zoek een co-writer, maar het onderwerp waar ik over wil schrijven kent niemand, of wilt niemand over schrijven :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Ik zoek een co-writer, maar het onderwerp waar ik over wil schrijven kent niemand, of wilt niemand over schrijven :c.


    Wat is het onderwerp?


    kindness is never a burden.

    Even tot honderd tellen –– en weer terug.


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed saving.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 0:06 ]


    26 - 02 - '16

    Zoveel zin in vandaag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit echt met een duivels dilemma. Aan de ene kant vind ik deze site helemaal geweldig, maar aan de andere kant kloppen er vele dingen niet en dat breekt mij op :c


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 0:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nononono, een jongen die ik ken van vroeger en ik hebben het over forums en ik vertelde 'm dat ik op een forum Novoselic heet, straks gaat-ie me stalken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it