• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Eigenlijk heb ik helemaal geen woorden om fatsoenlijk uit te drukken hoe klote ik dit vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik word misselijk van alle leugens die iedereen mij verteld. En dan moet ik toch doen als of het mij niks scheelt. En dat ik het niet door heb.Dat ik zo dom ben. Terwijl ik maar al te goed zie hoe jullie doen als of er niks aan de hand is. Ik ben er zo klaar mee.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 14:08 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je rpg idee is zo goed, maar om er zo'n boyband in de stoppen verpest het weer :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merida: Je haar is onmogelijk om te masken you know that? Onmogelijk!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ooohhhh, ik hoop zo dat we dat dagje uit winnen! _O_ Laat er niemand overheen bieden, alsjeblieft! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu pas wakker...


    Your make-up is terrible

    Zo benauwd. Ik heb zeker een uur weg kunnen slapen.


    † Love? I want to sleep.

    Ik voel mij echt niet goed.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Crap! Ik ben overboden. Over 10 minuten is de veiling afgelopen dus over 9 minuten bied ik er weer lekker overheen! Ik moet en zal het winnen! Ik bedoel kom op, wie wil er nou niet leren vliegen + dat 2 andere personen mee mogen vliegen!
    Zou een onwijs gaaf uitje zijn als trouwdaguitje, die we dit jaar nog helemaal niet gedaan hebben!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer, het dagje vliegen gaat 'm toch niet worden. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan er echt niet tegen als dingen niet goed uitgedacht worden .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Ik kan er echt niet tegen als dingen niet goed uitgedacht worden .-.

    Als dit over mijn rpg gaat: sorry.


    26 - 02 - '16

    Ahhhgdzeydjuzegfjzgfv. Laat. Me. Met. Rust.
    Hoe kan ik nu ooit dat hoofdstuk afsluiten als jij me om de zoveel te tijd berichten stuurt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Werken, janken, slapen, janken, slapen. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik regelmaat heb in mijn dagindeling.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik word zo blij van mensen die er gelukkig uit zien


    26 - 02 - '16