• Hallo iedereen, ik zat zo na te denken en ik kwam ineens op een idee. Niet eens een geweldig idee, maar oké. Het is geïnspireerd door Gone en een spelletje dat ik ooit speelde.

    Een stuk of wat kinderen, noem maar een aantal, tien of twaalf, zaten op school. Ze zaten allemaal te klooien en moesten nablijven. De kinderen werden echter om een af andere reden vergeten en moeten zelf zien te ontsnappen uit de school. Als ze uit de school zijn gekomen zien ze dat alles verlaten is en dat de stad praktisch leeg is. De kinderen merken dat alleen mensen ouder dan 18 zijn verdwenen, dat wil zeggen dat alle volwassenen weg zijn en dat de baby's er dus nog wel zijn. De kinderen nemen de stad in handen en proberen het overeind te houden. Er is echter ook een andere stad die wel graag de macht van deze stad in handen zou willen hebben...


    Dus, is het wat?


    De rpg staat online:

    klik

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 14:55 ]


    26 - 02 - '16

    JA MAN IK HOU VAN GONE.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yeah! Ik ook :3


    26 - 02 - '16

    Het klinkt wel gaaf, ik speel echter vaak alleen mensen boven de 18 :$ dus ik zou niet weten hoe ik dat goed moet spelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het klinkt wel gaaf, ik speel echter vaak alleen mensen boven de 18 :$ dus ik zou niet weten hoe ik dat goed moet spelen.


    Hmm, ik kan de leeftijd van verdwijning altijd nog aanpassen. Ik heb ook nog nooit een kind gespeeld in een rpg tho


    26 - 02 - '16

    Het is wel leuk, maar ik zou er zelf niet aan mee doen. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Het is wel leuk, maar ik zou er zelf niet aan mee doen. (:


    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind Gone zelf ook heel leuk, maar ik heb alleen het 1e deel gelezen. Is dat erg??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    Ik vind Gone zelf ook heel leuk, maar ik heb alleen het 1e deel gelezen. Is dat erg??


    Same here, maar ooit wel een begin gemaakt aan deel 2 denk ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sigil schreef:
    Het klinkt wel gaaf, ik speel echter vaak alleen mensen boven de 18 :$ dus ik zou niet weten hoe ik dat goed moet spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarschijnlijk zal het ook alleen maar om deel een gaan en dan alleen het feit dat er mensen verdwijnen. Ik denk dat ik dan de leeftijd van verdwijnen opkrik naar 21. Is dat beter?


    26 - 02 - '16

    Ik ben nu bezig in het vierde boek van Gone en I love it!! het is werkelijk verslavend.
    Leuk idee!!


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Felis schreef:
    Waarschijnlijk zal het ook alleen maar om deel een gaan en dan alleen het feit dat er mensen verdwijnen. Ik denk dat ik dan de leeftijd van verdwijnen opkrik naar 21. Is dat beter?


    Dus ze komen er niet achter hoe ze kunnen blijven?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Dus ze komen er niet achter hoe ze kunnen blijven?


    Dat lijkt mij wel. Misschien laat ik wel ergens een mysterieus boek opduiken over hoe het op te lossen is ofzo? Dat ze allerlei enge rituelen moeten doen. Dan doen we dit deel niet volgens het boek.


    26 - 02 - '16

    I am in. I like gone.

    Drake merwin forever.
    (Moest er even uit. )


    Vampire + Servant = Servamp

    Yay, nog meer Gone-liefhebbers ;D


    26 - 02 - '16