• Tot twee jaar geleden speelde ik altijd paarden RPG, dit was tot het forum niet meer kon bestaan en dus uit de lucht ging.
    Ik vond het altijd heel erg verslavend en ik weet niet of dat hier ook heerst.
    Het gaat dus om een RPG waar je een paard bent. Geen mens. Je bent dus een dier en denkt ook zo.
    Ik weet niet of mensen het leuk vinden en daarom open ik dit topic.
    Als je ook een paardenmeisje/jongen bent en het lijkt je leuk, hoor ik het graag.(Ook als je het een minder idee vind natuurlijk)


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik zou er niet aan meedoen, puur omdat ik me niet in kan leven in dieren en omdat ik niet van paarden hou.
    Al denk ik dat als je paarden leuk vind, het misschien wel leuk kan zijn.


    wat was dit ookalweer

    Heey,
    Ik vind het een erg nice idee! Ik wil me er best in verdiepen hoe het is om als een dier te denken. Waarschijnlijk ken je het boek wel Aurea de wilde pony en Pico nog iets, allemaal van de zelfde serie, wat ook vanuit paarden is geschreven.
    Mijn zusje is daar knetter fan van en ik lees de boeken ook graag. Ik zou me zusje deze topic morgen ook laten zien ;) Ik hoop dat je me een pb'tje wilt sturen als je het idee nog voort zet :)
    Xx pien


    ~My Mind Is Free~

    DAWSONS schreef:
    Ik zou er niet aan meedoen, puur omdat ik me niet in kan leven in dieren en omdat ik niet van paarden hou.
    Al denk ik dat als je paarden leuk vind, het misschien wel leuk kan zijn.


    ©1998

    Lijkt me leuk! Ik zou zeker proberen een rolletje te bemachtigen c;

    Ik heb ook zoiets gedaan toen ik wat jonger was. Het was wel leuk, maar mijn interesse voor paarden is nu sterk gedaald.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."