Ralf Auron
Een lichaam kwam achter me vandaan en duwde me met een harde klap de grond neer waar ik pijnlijk op landde. Ik draaide ne zo om zodat ik op mijn rug lag en liet mijn armen pijnlijk voor mijn gezicht hangen. Mijn rug en zij tintelde door de harde klap mrt de grond. Waar heb ik hem aan te danken? Echter ben ik er gewend aan geraakt, maar toch blijft het afschuwelijk.
‘Wie zei dat ik klaar met jou was; Auron.’
Hoorde ik Draco zeggen. Ik bleef maar stil liggen en net wilde ik toch maar iets zeggen wat mijn einde wel oon betekenen, maar de onbekende jongen was me al voor.
‘Ik zou het fijner vinden als je me rustig in deze coupe liet zitten waardoor jijzelf dit jaar niet begint met allermaal problemen; Draco.’ zei hij. Kende hij Draco?
‘Wie ben jij nou weer?’ niet dus. De jongen stond op en dtak zijn hand naar Draco uit.
‘Campbell Saunders. Slytherin.’ oh. Fantastisch ik ben in een coupé, lig op de grond met twee zwadderaars naast me. Wat zou een ware gryffindor nu doen? Juist. Opkrabbelen en tegenspreken. Draco uitdagen, beledegen, voor mezelf opkomen en dan wegwezen. Maar jammer genoeg ben ik niet zo. Nog steeds ben ik erg nieuwsgierig naar waarom ik überhaupt een gryffindor ben.
‘Draco Malfoy.’ Mompelde Draco.
‘Fijn je te leren kennen, Draco. Maar nu zou ik graag wat alleen tijd met mijn neef willen. Dus als je ons even met rust zou willen laten dan zie ik je vanavond wel weer in de common room.’
Ik keek verbaasd toe toen Campbell naar de deur gebaarde. Draco keek mij en Campbell even aan voordat hij de deur uit liep en weg ging. Man, ik was die Campbell erg dankbaar.
Hij glinlachte naar mij en stak zijn hand naar me uit.
‘Gaat het?’
Ik twijfelde even aangezien het een zwadderaar was, maar ik ben niet zo een persoon die op andersmans afdelingen beoordeeld. Eigenlijk lijkt Campbell me erg aardig; hij heeft me geholpen met Draco.
Ik greep zijn hand vast en liet hem me helpen om weer rechtop op te staan.
'Ja, dankjewel.' Bedankte ik hem.
'Maar die Draco gaat heus niet stoppen om achter me aan te zitten..' mompelde ik en keek hem even aan.
'Ik ben trouwens Ralf. Uh, Ralf Auron.' Stelde ik me licht onzeker voor en stak mijn hand naar hem uit. En toen pas merkte ik dat ik Campbell nog nooit eerder op deze school gezien heb.
Omg dit gaat fataal aflopen met Ralf. Hij gaat Campbell zijn hand schudden; dat betekend dat er een soort duivel aan Ralf gaat koppelen die zijn leven "zeg maar" gaat verwoesten. Arme, arme Ralf
[ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 21:38 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••