• Hey iedereen,

    Ik weet niet of het hier goed staat. Maar ik heb deze nacht weer last gehad van muggen.
    De eerste was dood om vijf uur. En de andere om 7 uur. Was was mijn nachtrust?
    Verstoord echt raar. Dus nu wil ik vragen : Weet er iemand iets voor te doen tegen muggen?
    Heeft iemand ideen?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:26 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik gebruik zo'n muggenstick om ze in ieder geval van mijn lichaam af te houden.
    Verder probeer ik te voorkomen dat zoveel het licht aan is en het raam openstaat. Ze komen namelijk op licht af.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Ik gebruik zo'n muggenstick om ze in ieder geval van mijn lichaam af te houden.
    Verder probeer ik te voorkomen dat zoveel het licht aan is en het raam openstaat. Ze komen namelijk op licht af.


    Een soort van zalf zeg maar? :) Handig. Ja mijn ramen laat ik altijd toe.
    Ik haat het echt als je dan 's nachts ontdekt dat er dan toch 1 zit.
    Het licht laat ik niet zoveel branden. Alleen als ik hoor dat er 1 zit dan zoek ik die en dood ze.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    De extra dikke uitgave van het IKEA magazine.

    KILLING SPREE.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zo'n citroenstick waar je je hele lichaam mee kan insmeren. Muggen houden niet van de geur van citroen.
    Verder heb ik horren voor mijn ramen, zodat ik mijn raam open kan zetten en toch de kans minimaal is dat er muggen binnen komen (alleen als het raam open of dicht moet is die hor open).

    Aangezien ik allergische reacties krijg van muggenbeten, ben ik erg blij met mijn horen en gaat die citroenstick mee op vakantie. Ook heb ik hooikoortspillen in huis voor t geval dat ik geprikt ben.

    Maegi schreef:
    De extra dikke uitgave van het IKEA magazine.

    KILLING SPREE.


    Haha ja xD Oke mercie :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik geloof trouwens dat al die fancy geurtjes niet helpen. Je moet gewoon voorkomen dat ze in je kamer komen, eigenlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krull schreef:
    Ik heb zo'n citroenstick waar je je hele lichaam mee kan insmeren. Muggen houden niet van de geur van citroen.
    Verder heb ik horren voor mijn ramen, zodat ik mijn raam open kan zetten en toch de kans minimaal is dat er muggen binnen komen (alleen als het raam open of dicht moet is die hor open).

    Aangezien ik allergische reacties krijg van muggenbeten, ben ik erg blij met mijn horen en gaat die citroenstick mee op vakantie. Ook heb ik hooikoortspillen in huis voor t geval dat ik geprikt ben.


    Ja citroenen dat wist ik nog. :) En als je kamer er vol van hangt kunnen ze er zeker niet tegen dacht ik?
    Horren? Zo van die vliegennetjes? Hmm een citroenstick handig. Kost die veel?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Maegi schreef:
    Ik geloof trouwens dat al die fancy geurtjes niet helpen. Je moet gewoon voorkomen dat ze in je kamer komen, eigenlijk.


    Dus je bedoelt deo-geurtjes en parfum? Ja dat dacht ik al wel.
    Tja door je ruiten een hele dag dicht te laten is ook niet goed.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Dus je bedoelt deo-geurtjes en parfum? Ja dat dacht ik al wel.
    Tja door je ruiten een hele dag dicht te laten is ook niet goed.

    Hor ervoor! Simple as that.

    En nee, die citroen dingen, knoflook etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga altijd met schoenen, boeken en kussens gooien. Soms heb ik er dan eentje.


    26 - 02 - '16

    Maegi schreef:
    (...)
    Hor ervoor! Simple as that.

    En nee, die citroen dingen, knoflook etc.


    Oke ik zal er voor zorgen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Felis schreef:
    Ik ga altijd met schoenen, boeken en kussens gooien. Soms heb ik er dan eentje.


    Haha zou ik ook na een tijdje doen xD Weet je dat ik zelfs als ik sliep er eens eentje
    op mijn neus zat ik sloeg er op en die was dood :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Kijk, dit is het precieze product: 'Kruidvat Anti-insect Stick'' (denk ik)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:52 ]

    Felis schreef:
    Ik ga altijd met schoenen, boeken en kussens gooien. Soms heb ik er dan eentje.


    Ik las boeken en kussens door elkaar, dus ik las dat je met koeien ging gooien:') hahahaha

    En geen idee. Ik ben allergies dus mijn armen krijgen bulten met als formaat een muffin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krull schreef:
    Kijk, dit is het precieze product: 'Kruidvat Anti-insect Stick'' (denk ik)


    Gevonden dankje :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,