• Dat ben ik.
    Vanochtend ben ik achterover van de trap gekukeld en ik moet bekennen dat het even door mijn hoofd schoot dat dat mijn einde wel eens kon worden, waar ik echt rot van schrok. Gelukkig had ik alleen last van mijn pols, wat naarmate de tijd verstreek, steeds meer pijn ging doen en steeds blauwer en meer opgezwollen werd.
    Ik naar de dokter, die me weer naar het ziekenhuis stuurt. Zit ik in de wachtkamer met mijn moeder, begint ze: 'Och, straks is het gebroken, dan kun je niet meer werken en paardrijden. Oh en in Canada straks kun je dan ook niet zwemmen en ook niet paardrijden'. En bedankt voor de steun, moeders.
    Gelukkig is het alleen zwaar gekneusd en ben ik alleen hard geschrokken. En om dat laatste vond mijn moeder dat ik wel een dinertje op het strand verdiende, wat erg lekker was.

    Hoe was jullie dag?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 20:55 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bah, ik snap inderdaad dat je er enorm van schrok. Bij mij is helaas mijn trapval-incident niet met een sisser afgelopen, haha. Maar ik ken inderdaad het gevoel, trappen zijn eng.

    Mijn dag was wel oké, ik heb spaghetti gegeten, wat ik haat haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ken het,
    Ben op kamp van een soort boven verdieping naar beneden gevallen op mijn rug,
    Ik zag een witte flits, dus zo'n beetje hetzelfde gevoel.

    Wel fijn dat het niet gebroken is. (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Jammer van je arm gelukkig ist nie erger
    Gisteravond was mn broer met mn neef met een strandbal aant overgooiwn op de gang.en mn nichtje zat op mn schoot dus die bal tegen haar aan haar achterhoofd tegen mij aan en ik met een enorme blauwe plek rondlopen.die blauwe plek is minder nu gelukkig.

    Hè gadver. Dat lijkt me echt enorm vervelend. Gelukkig liep 't met een sisser af en hield je er nog een mooi etentje op na. (:


    26 - 02 - '16

    auwtsch.
    Ehm mijn bijna vriendje noemde me schat, zie ik zaterdag in de ochtend, breng me naar scouting voor kamp, en zateradg gaan we beetje knuffelen en zo en nu ben ik heel druk en blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken het, vreselijk. Maar paardrijden met een gips-pols gaat nog wel hoor, als het gebroken was geweest. Ik denk dat het met een gekneusde pols lastiger word, gezien dat meer pijn doet dan gebroken.. maar gekneusd gaat dan gelukkig wel weer sneller over :]
    Sterkte,
    En mijn dag was saai, zoals altijd.. ik heb al anderhalve maand vakantie en ik moet dit nog uitzitten tot 18augustus voor ik weer naar school mag en ik word er gek van -.-'
    Ik heb geluk dat ik tenminste nog iedere week een keer naar paardrijden mag anders ging ik echt dood van verveling...


    Little do you know

    Daar zou ik ook zeker van schrikken, ja. En dan ook niet alleen die val zelf, maar wat er dan plotseling door je hoofd schiet, dat is zeker vervelend... Maar wel leuk dat je dag is afgelopen met een lekker dinertje(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat zal schrikken zijn geweest. Een gekneusde pols is vervelend en kan soms langer duren qua genezen dan een gebroken pols. Maar veel beterschap en ik hoop dat hij snel geneest en dat je hem snel weer goed kan gebruiken.

    Zelf ben ik ook wel eens van de trap af gevallen. Niks ernstigs, behalve een paar blauwe plekken en een heleboel schrik.

    Wat heb je gegeten dan tijdens dat etentje?


    Physics is awesome

    Veel sterkte!
    Ik ben ook eens van de trap 'gevallen', alleen van de laatste paar treden gelukkig.
    Het was vroeg en donker. Ik schoot uit met één voet, jeetje wat deden mijn voet en kuit zeer. En ik had net die dag een activiteitendag op school, waar ik zelf ook een activiteit organiseerde.

    Ik hoop dat het snel beter gaat (flower)

    Je rijd ook paard, connectie.
    Nou ik zit hier met mijn kitten op schoot maar een beetje over het internet te surfen.
    Beterschap btw en als het pijn doet dan helpt bij mij meestal zo'n speciaal verband die je gewoon in de winkel kan krijgen en dan kan je gewoon paardrijden.


    Firm believer of all that is magic