ilovelashton schreef: ESSIE, HEB JE DIE FOTO TOEVALLIG OP JE TELEFOON EN WIL JE DIE DAN HEEL TOEVALLIG VIA APP DOORSTUREN? - ACHTERGROND ACHTERGROND ACHTERGROND. - Ohmygod.
Lieke, je kan ook op je telefoon op Q en dan hem downloaden?
Geen idee, ik was gewoon met Noek aan het appen en ineens begon ie 'm totaal te spacen. 1000 meldingen van 'dit en dat reageert niet meer' (zelfs het startscherm of zo?) en ik kreeg ze niet weggeklikt want er kwamen steeds nieuwe en toen heb ik de batterij eruit getrokken omdat hij ook niet meer uit wilde en ik er een beetje bang van werd en ik niks anders meer kon doen eigenlijk en toen ik hem daarna probeerde aan te zetten wilde ie niet meer. :c
Ik krijg woensdag een nieuwe.
Lieke, je kan ook op je telefoon op Q en dan hem downloaden?
Ja maar idk, op m'n telefoon is k u t. :'D
Ik stuur 'm wel naar mezelf via twitter dan ofzo, HAHA.
Oh nee, wacht ik kan niet meer op twitter op m'n pc want ik kan geen lage streep meer. xd
[ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 20:25 ]
stay safe because I like being alive at the same time as you
Ja maar idk, op m'n telefoon op is k u t. :'D
Oh nee, wacht ik kan niet meer op twitter op m'n pc want ik kan geen lage streep meer. xd
Geen idee, ik was gewoon met Noek aan het appen en ineens begon ie 'm totaal te spacen. 1000 meldingen van 'dit en dat reageert niet meer' (zelfs het startscherm of zo?) en ik kreeg ze niet weggeklikt want er kwamen steeds nieuwe en toen heb ik de batterij eruit getrokken omdat hij ook niet meer uit wilde en ik er een beetje bang van werd en ik niks anders meer kon doen eigenlijk en toen ik hem daarna probeerde aan te zetten wilde ie niet meer. :c
Ik krijg woensdag een nieuwe.
Oh, zo vervelend. ;s Echt rot, en raar ook. :'D
Maar beter dat je zo snel al een nieuwe krijgt, al heb je in de vakantie niet echt een telefoon nodig vind ik, ik gebruik 'm amper.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Ja maar idk, op m'n telefoon is k u t. :'D
Kopieer deze : _
"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]