• Our Tinychat ^^

Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*

SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KOMT HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3

[ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:15 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Maar wat is er dan? Als je alleen maar opmerkingen maakt, kan er ook niets aan gedaan worden -als dat al kan.
    Ik hoop dat dit niet te bot klinkt, want natuurlijk bedoel ik het niet zo. :3

[ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 20:06 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

AIterego schreef:
    Maar wat is er dan? Als je alleen maar opmerkingen maakt, kan er ook niets aan gedaan worden -als dat al kan.
    Ik hoop dat dit niet te bot klinkt, want natuurlijk bedoel ik het niet zo. :3

Voor zover ik weet maak ik er geen opmerkingen over? Dat andere was geheel wat anders en jij vraagt er telkens op door. :')
    Daarbij wil ik het opzich wel vertellen, maar ik heb geen zin in gekwetste/boze mensen.. Dus, twijfel ik of ik het wel aan iemand moet vertellen.

Danmarks Dynamite.

HOI

Ashtonished schreef:

HOI

HEY

Hahah, hoeistieee? Een vriendin van mij zei altijd hoest xd en dan moest ik hoesten hahahaha.

Gilinsky schreef:
    Wat zou ik moeten doen dan, Noek? Ik kan vrij weinig 'doen'.
    Maar, laat maar. Doe maar net alsof ik niks heb gezegd.

Het gaat erover dat zeggen dat iets is de way it is - ik weet het Nederlands daarvoor niet, sorry - alleen nog niet oplost als het ware. Je kunt inderdaad niet veel doen, maar er zijn nu steeds mensen die zeggen dat het geen 1D topic meer is, terwijl het gewoon doorgaat op de zelfde manier. Telkens iets zeggen maakt nog niet dat het opgelost is. Dat is wat ik bedoelde. Het is goed om het aan te snijden, maar het heeft geen zin als iedereen het afwimpelt of het zo weer vergeten word.
    Ik wil hier geen discussie mee beginnen, maar dit is meer als in 'je hebt gelijk, dus laten we er echt wat tegen doen ditmaal'.

Reality's overrated.

Gilinsky schreef:
    (...)

Voor zover ik weet maak ik er geen opmerkingen over? Dat andere was geheel wat anders en jij vraagt er telkens op door. :')
    Daarbij wil ik het opzich wel vertellen, maar ik heb geen zin in gekwetste/boze mensen.. Dus, twijfel ik of ik het wel aan iemand moet vertellen.

Sorry, ik ben een doorvraagmens. :c Komt door mijn moeder, die vraagt over alles door. Dan zeg ik iets en dan gaat ze meteen driehonderdduizend dingen erop doorvragen. --'
    Oh.

Wilde ik weer bijna doorvragen.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ashtonished schreef:
    Hahah, hoeistieee? Een vriendin van mij zei altijd hoest xd en dan moest ik hoesten hahahaha.

Hahaha, goeist.

Zulke gesprekken had ik vroeger op app. 'Eui' 'Eui' 'hgh' 'gmj' 'og'
    Wauw.

@ Noek, daarom wil ik er ook wat tegen doen. Maar iedereen spreekt me tegen en dan zakt het moed mij ook in de schoenen, snap je?
    @ Eva, je mag best doorvragen, haha. Ik blijf toch wel antwoord geven. Als mensen het niet beschouwen als zeuren.

Danmarks Dynamite.

Ashtonished schreef:

HAHAHAHA ALINIE. :'D

AIterego schreef:
    (...)
    Hahaha, goeist.

Zulke gesprekken had ik vroeger op app. 'Eui' 'Eui' 'hgh' 'gmj' 'og'
    Wauw.

Hahahahaa, dat was bij ons zo op msn. HAHAHa. Bijna precies zo xd
    Hoi
    Hoi
    Hgh?
    mmg emj?
    Mmog.
    Mooi.

Zo, dus :'D

ilovelashton schreef:
    (...)

HAHAHAHA ALINIE. :'D

Niet echt hoesten, hoowwr. Ik deed alsof :p

Ashtonished schreef:
    (...)

Niet echt hoesten, hoowwr. Ik deed alsof :p

Ja, snap ik, maar alsnog, hahahaha. :'D

Gilinsky schreef:
    @ Noek, daarom wil ik er ook wat tegen doen. Maar iedereen spreekt me tegen en dan zakt het moed mij ook in de schoenen, snap je?
    @ Eva, je mag best doorvragen, haha. Ik blijf toch wel antwoord geven. Als mensen het niet beschouwen als zeuren.

Als ik door mag vragen.. (wbw) :Y)

Zijn het mensen van hier of van het 5sos topic, die je misschien gaat kwetsen als je het zegt, of allebei niet en het gaat over hele andere personen en andere dingen dan ik denk waarover het gaat?
    Maar ik heb geen idee waarover het gaat

Ashtonished schreef:
    (...)

Hahahahaa, dat was bij ons zo op msn. HAHAHa. Bijna precies zo xd
    Hoi
    Hoi
    Hgh?
    mmg emj?
    Mmog.
    Mooi.

Zo, dus :'D

Klinkt ook zo écht gemeend aardig allemaal. :')
    Ik wil tegen geen een aardig mens hoi zeggen want dan zeg ik hoe overleef ik jou. (cat)