• From Lauren DeStefano



    Stel je voor, je leeft in een wereld waarin door een genetisch virus niemand ouder wordt dan vijfentwintig jaar. Je bent een meisje van zestien en je wordt ontvoerd om te trouwen met een jongen die je nog nooit hebt gezien. Je wilt ontsnappen, maar daarvoor moet je het vertrouwen van je echtgenoot zien te winnen…..




    The Chemical Garden Fans:
    - Vergilius • Aurora [Alles gelezen]
    - Astris [Alles gelezen]
    - Assassin [Alles gelezen]
    - Corday [Alles gelezen]
    - Mulleroni • Annemarije [Alles gelezen]
    - Aldea • Gail [Alles gelezen]
    - Anthroopos • Sven [Alles gelezen]
    - Scripturient • Marie [Wither]

    Verhalen: [fanfics]

    Trailers:

    Quizzen:

    The thing about hope is that it doesn't go away even when it serves no purpose.

    ~ Ook een fan? Join the club! Geef je naam op en tot waar je hebt gelezen.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven, aub.
    ~ Linken van stories, quizzen of trailers zijn altijd welkom!
    ~ Spoilers onder spoilers!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 18:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    (...)

    Jaah! We zullen niks verklappen, maar ook niet kijken ander de spoilertjes ^^

    Wat is je naam? Mag ik je erbij zetten?


    Natuurlijk! Mijn naam is Marie. ^^


    A girl who wonders.

    Panaceah schreef:
    (...)

    Whow, te lang geleden, maar er was toch een Samber? Ofnee, hoe was haar naam? Nee, nee geen Samber :') ander boek ><

    Wacht eh, help is. Wacht Esther of zo.. Nee.. Asther, jah! Asther, dat was het ^^
    Oeh, dat was de moeder... Right.. ;o

    Ja, Aster was het. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb de eerste twee boeken gelezen, de eerste met veel liefde maar helaas kwam ik door de tweede echt vrij moeilijk heen - aan het einde was het dan wel weer spannend, though. Afgelopen winter het derde deel gekocht, ben er soort van in begonnen maar hij ligt nu al weer onaangeraakt drie maanden in de kast...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    Ik heb de eerste twee boeken gelezen, de eerste met veel liefde maar helaas kwam ik door de tweede echt vrij moeilijk heen - aan het einde was het dan wel weer spannend, though. Afgelopen winter het derde deel gekocht, ben er soort van in begonnen maar hij ligt nu al weer onaangeraakt drie maanden in de kast...


    Be strong. Het is echt heel anders dan je zou verwachten. Dat zeg ik alvast. Ik snap niet dat je het niet gaat lezen, ik ging echt dood van de spanning :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys