• From Lauren DeStefano



    Stel je voor, je leeft in een wereld waarin door een genetisch virus niemand ouder wordt dan vijfentwintig jaar. Je bent een meisje van zestien en je wordt ontvoerd om te trouwen met een jongen die je nog nooit hebt gezien. Je wilt ontsnappen, maar daarvoor moet je het vertrouwen van je echtgenoot zien te winnen…..




    The Chemical Garden Fans:
    - Vergilius • Aurora [Alles gelezen]
    - Astris [Alles gelezen]
    - Assassin [Alles gelezen]
    - Corday [Alles gelezen]
    - Mulleroni • Annemarije [Alles gelezen]
    - Aldea • Gail [Alles gelezen]
    - Anthroopos • Sven [Alles gelezen]
    - Scripturient • Marie [Wither]

    Verhalen: [fanfics]

    Trailers:

    Quizzen:

    The thing about hope is that it doesn't go away even when it serves no purpose.

    ~ Ook een fan? Join the club! Geef je naam op en tot waar je hebt gelezen.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven, aub.
    ~ Linken van stories, quizzen of trailers zijn altijd welkom!
    ~ Spoilers onder spoilers!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 18:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet alles.

    Dat gedoe met 'Dolly', in het Engels heet ze volgens mij weer anders, ingewikkeld, haha. was groot en deels opvulling. Zodra ze aankwamen in dat weeshuis, lieten ze haar helemaal links liggen, dat vond ik echt zonde. In deel drie waren er nog veel meer, zo jammer.

    Ik kreeg echt medelijden met Dolly toen ik alles las (no_chears)


    -

    Panaceah schreef:
    Zal ik jullie erbij zetten? (: zeg even je naam.

    Ik ben Annemarije. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Aldea schreef:
    (...)
    Ik kreeg echt medelijden met Dolly toen ik alles las (no_chears)


    Dat wel, maar misschien hebben ze haar na het Hawaii gedoe terug opgezocht ^^


    [Zo lang geleden dat ik het las, was dat stuk alweer vergeten ^^]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin is Handles geworden. :Y)


    Your make-up is terrible

    Oh en mijn naam is Gail ^^


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ik kreeg echt medelijden met Dolly toen ik alles las (no_chears)


    Wait, wat was er ook alweer gebeurt? D':


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Wait, wat was er ook alweer gebeurt? D':


    Ze zaten in dat bordeel, en Dolly werd daar geslagen en mishandels en blabla. Dus ze gingen ontsnappen, alleja ze moesten haar broer vinden. Ze kropen over het hek. Haar vriendinnetje Samber, geloof ik, is als laatste over het hek gekropen, maar dat werd net dan aangezet met elektriciteit en ging dood.
    Hebben ze Dolly mee genomen op pad, kwamen ze aan in een weeshuis, maar hebben haar daar achtergelaten. Dan kwam Vaughn en nam Rhine weer mee. Gab ging haar zoeken en liet Dolly achter.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    (...)

    Ze zaten in dat bordeel, en Dolly werd daar geslagen en mishandels en blabla. Dus ze gingen ontsnappen, alleja ze moesten haar broer vinden. Ze kropen over het hek. Haar vriendinnetje Samber, geloof ik, is als laatste over het hek gekropen, maar dat werd net dan aangezet met elektriciteit en ging dood.
    Hebben ze Dolly mee genomen op pad, kwamen ze aan in een weeshuis, maar hebben haar daar achtergelaten. Dan kwam Vaughn en nam Rhine weer mee. Gab ging haar zoeken en liet Dolly achter.


    Ze ging niet dood, want later hebben ze elkaar in 3 nog gesproken.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ze ging niet dood, want later hebben ze elkaar in 3 nog gesproken.


    Echt, oh, haha, te lang geleden (: ik dacht dat ze dood was ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    (...)

    Ze zaten in dat bordeel, en Dolly werd daar geslagen en mishandels en blabla. Dus ze gingen ontsnappen, alleja ze moesten haar broer vinden. Ze kropen over het hek. Haar vriendinnetje Samber, geloof ik, is als laatste over het hek gekropen, maar dat werd net dan aangezet met elektriciteit en ging dood.
    Hebben ze Dolly mee genomen op pad, kwamen ze aan in een weeshuis, maar hebben haar daar achtergelaten. Dan kwam Vaughn en nam Rhine weer mee. Gab ging haar zoeken en liet Dolly achter.

    Ik herinner me geen vriendinnetje van Dolly. Dat was toch gewoon die moeder (naam vergeten) van haar die over het hek probeerde te komen?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 20:17 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik herinner me geen vriendinnetje van Dolly. Dat was toch gewoon die moeder (naam vergeten) van haar die over het hek probeerde te komen?


    Whow, te lang geleden, maar er was toch een Samber? Ofnee, hoe was haar naam? Nee, nee geen Samber :') ander boek ><

    Wacht eh, help is. Wacht Esther of zo.. Nee.. Asther, jah! Asther, dat was het ^^
    Oeh, dat was de moeder... Right.. ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zet mij er maar ook bij. Mijn naam is Sven (:

    Deel 1 vind ik ijzersterk, echt heel mooi! Deel 2 vind ik geen mooi boek, eigenlijk. De gebeurtenissen trokken me niet aan en er gebeurde naar mijn smaak te weinig. Deel 3 vind ik dan wel weer mooi, alleen kan die net niet tippen aan deel 1. Dat vind ik wel jammer van de schrijfster, maar het idee is wel fantastisch (:


    ...

    Anthroopos schreef:
    Zet mij er maar ook bij. Mijn naam is Sven (:

    Deel 1 vind ik ijzersterk, echt heel mooi! Deel 2 vind ik geen mooi boek, eigenlijk. De gebeurtenissen trokken me niet aan en er gebeurde naar mijn smaak te weinig. Deel 3 vind ik dan wel weer mooi, alleen kan die net niet tippen aan deel 1. Dat vind ik wel jammer van de schrijfster, maar het idee is wel fantastisch (:


    Ik had indeed also meer vetwacht van deel II.

    Maar er zijn stukken daarvan die een belang hebben voor deel III.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 11:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb de eerste gelezen - en die vond ik al helemaal ge-wel-dig - maar moet nog aan Fever en Sever beginnen, ondanks ik ze wel al in mijn bezit heb.
    Maar heb gepland de 2e snel te gaan lezen. ^^


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Ik heb de eerste gelezen - en die vond ik al helemaal ge-wel-dig - maar moet nog aan Fever en Sever beginnen, ondanks ik ze wel al in mijn bezit heb.
    Maar heb gepland de 2e snel te gaan lezen. ^^


    Jaah! We zullen niks verklappen, maar ook niet kijken ander de spoilertjes ^^

    Wat is je naam? Mag ik je erbij zetten?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys