• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Caverne // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13




    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 21:53 ]


    MARCO REUS IS BAE

    En wie staat er op de PF van Eddie? :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    En wie staat er op de PF van Eddie? :3


    Mir met haar eend Eddie. ^^


    MARCO REUS IS BAE

    MT


    'Darling, just hold on'

    Sorry voor diegenen die hier niks van snappen, het is een oude grap.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hemford schreef:
    MT

    Ik vind jouw profielfoto echt asdfg. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Sorry voor diegenen die hier niks van snappen, het is een oude grap.^^


    MARCO REUS IS BAE

    Memoria schreef:
    PEDOPAAAAARD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik begrijp hier echt geen fuck van, lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    We zaten op tinychat met wat mensen en ik zat in mijn sexy roze winter pyjama, vlecht in mijn haren, bril op. -meest sexy outfit ooit- Ik had chocolademelk gemorsd op mijn knuffel-eend genaamd Eddie, dus ik had er water opgedaan. -later is hij nog in de was geweest, nu is hij schoon ;3- Maar ik had er dus water op gedaan, dus ging ik hem föhnen. Vandaar die profielfoto en naam. (krul)(krul)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    We zaten op tinychat met wat mensen en ik zat in mijn sexy roze winter pyjama, vlecht in mijn haren, bril op. -meest sexy outfit ooit- Ik had chocolademelk gemorsd op mijn knuffel-eend genaamd Eddie, dus ik had er water opgedaan. -later is hij nog in de was geweest, nu is hij schoon ;3- Maar ik had er dus water op gedaan, dus ging ik hem föhnen. Vandaar die profielfoto en naam. (krul)(krul)


    MARCO REUS IS BAE

    Okey ik zal het uitleggen.

    R en L ontmoeten elkaar. R wordt verliefd op L en andersom, dat weten ze natuurlijk niet van elkaar. De beste vriend (A) van R krijgt te horen dat zijn beste vriend overleden is. R wilt er voor A zijn omdat hij helemaal depressief is en rouwt over zijn beste vriend. Als ze die avond een serie met A kijkt - als afleiding- wordt ze door L gebeld. In een café vraagt hij haar verkering en ze antwoordt 'het kan niet' en rent weg. Ze bedoelde: het kan niet, want ik moet er nu helemaal voor mijn beste vriend zijn en dat kan niet als ik verkering heb, dan heb ik minder aandacht voor A, maar dat zegt ze niet. [hier ben ik nu] [klein leeg stuk] L is boos omdat hij niet krijgt wat hij wilt. Hij gaat A haten omdat hij hem in de weg staat. Hij maakt plannen om hem te vermoorden, want hij kan er niet tegen dat hij niet krijgt wat hij wilt en zou er alles aan doen om dat wat hij wilt wel te krijgen. [dat is niet of nauwelijks merkbaar] [leeg stuk] Op een avond wordt R gebeld dat ze meteen naar A's huis moet komen, hij is dood. De politie constateert dat het zelfmoord is, aangezien zijn afscheidsbrief, maar uiteindelijk blijkt dat L het heeft gedaan. Hij moet natuurlijk in de cel en R wilt wraak nemen.
    Verder heb ik het nog niet helemaal helder haha.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 22:44 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malley schreef:
    We zaten op tinychat met wat mensen en ik zat in mijn sexy roze winter pyjama, vlecht in mijn haren, bril op. -meest sexy outfit ooit- Ik had chocolademelk gemorsd op mijn knuffel-eend genaamd Eddie, dus ik had er water opgedaan. -later is hij nog in de was geweest, nu is hij schoon ;3- Maar ik had er dus water op gedaan, dus ging ik hem föhnen. Vandaar die profielfoto en naam. (krul)(krul)


    Haha, dat slaat echt nergens op :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Dat is iets wat jij zou doen.

    NEE. DAT IS IETS WAT PEDOPAARD ZOU DOEN.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meligheid heerste. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    AIterego schreef:
    Okey ik zal het uitleggen.
    R en L ontmoeten elkaar. R wordt verliefd op L en andersom, dat weten ze natuurlijk niet van elkaar. De beste vriend (A) van R krijgt te horen dat zijn beste vriend overleden is. R wilt er voor A zijn omdat hij helemaal depressief is en rouwt over zijn beste vriend. Als ze die avond een serie met A kijkt - als afleiding- wordt ze door L gebeld. In een café vraagt hij haar verkering en ze antwoordt 'het kan niet' en rent weg. Ze bedoelde: het kan niet, want ik moet er nu helemaal voor mijn beste vriend zijn en dat kan niet als ik verkering heb, dan heb ik minder aandacht voor A, maar dat zegt ze niet. [hier ben ik nu] [klein leeg stuk] L is boos omdat hij niet krijgt wat hij wilt. Hij gaat A haten omdat hij hem in de weg staat. Hij maakt plannen om hem te vermoorden, want hij kan er niet tegen dat hij niet krijgt wat hij wilt en zou er alles aan doen om dat wat hij wilt wel te krijgen. [dat is niet of nauwelijks merkbaar] [leeg stuk] Op een avond wordt R gebeld dat ze meteen naar A's huis moet komen, hij is dood. De politie constateert dat het zelfmoord is, aangezien zijn afscheidsbrief, maar uiteindelijk blijkt dat L het heeft gedaan. Hij moet natuurlijk in de cel en R wilt wraak nemen.
    Verder heb ik het nog niet helemaal helder haha.


    o.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]