• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Caverne // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13




    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 21:53 ]


    MARCO REUS IS BAE

    AIterego schreef:
    Okey ik zal het uitleggen.
    R en L ontmoeten elkaar. R wordt verliefd op L en andersom, dat weten ze natuurlijk niet van elkaar. De beste vriend (A) van R krijgt te horen dat zijn beste vriend overleden is. R wilt er voor A zijn omdat hij helemaal depressief is en rouwt over zijn beste vriend. Als ze die avond een serie met A kijkt - als afleiding- wordt ze door L gebeld. In een café vraagt hij haar verkering en ze antwoordt 'het kan niet' en rent weg. Ze bedoelde: het kan niet, want ik moet er nu helemaal voor mijn beste vriend zijn en dat kan niet als ik verkering heb, dan heb ik minder aandacht voor A, maar dat zegt ze niet. [hier ben ik nu] [klein leeg stuk] [moet dus opgevuld worden!!! Maar met wat?] L is boos omdat hij niet krijgt wat hij wilt. Hij gaat A haten omdat hij hem in de weg staat. Hij maakt plannen om hem te vermoorden, want hij kan er niet tegen dat hij niet krijgt wat hij wilt en zou er alles aan doen om dat wat hij wilt wel te krijgen. [dat is niet of nauwelijks merkbaar] [leeg stuk] Op een avond wordt R gebeld dat ze meteen naar A's huis moet komen, hij is dood. De politie constateert dat het zelfmoord is, aangezien zijn afscheidsbrief, maar uiteindelijk blijkt dat L het heeft gedaan. Hij moet natuurlijk in de cel en R wilt wraak nemen.
    Verder heb ik het nog niet helemaal helder haha.

    Dus er is niemand die een andere mening heeft over dit behalve Juuls o.O?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 22:45 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Komt door jou. (joehoe) <3333


    Hou ook van jou hoor. <333333


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIterego schreef:
    (...)
    Dus er is niemand die een andere mening heeft over dit behalve Juuls o.O?


    Kan je er hele namen van maken? Zo leest het lastig voor me. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Hou ook van jou hoor. <333333

    Ai no rait. <3333


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Kan je er hele namen van maken? Zo leest het lastig voor me. :'D

    Nou goed dan. *zucht diep* <3333

    Raven en Louis ontmoeten elkaar. Raven wordt verliefd op Louis en andersom, dat weten ze natuurlijk niet van elkaar. De beste vriend van Raven krijgt te horen dat zijn beste vriend overleden is. Raven wilt er voor Adam - die beste vriend - zijn omdat hij helemaal depressief is en rouwt over zijn beste vriend. Als ze die avond een serie met Adam kijkt - als afleiding- wordt ze door Louis gebeld. In een café vraagt hij haar verkering. Ze antwoordt 'het kan niet' en rent weg. Ze bedoelde: het kan niet, want ik moet er nu helemaal voor mijn beste vriend zijn en dat kan niet als ik verkering heb, dan heb ik minder aandacht voor Adam, maar dat zegt ze niet. [hier ben ik nu] [klein leeg stuk] [moet dus opgevuld worden!!! Maar met wat?] Louis is boos omdat hij niet krijgt wat hij wilt. Hij gaat Adam haten omdat hij hem in de weg staat. Hij maakt plannen om hem te vermoorden, want hij kan er niet tegen dat hij niet krijgt wat hij wilt en zou er alles aan doen om dat wat hij wilt wel te krijgen. [dat is niet of nauwelijks merkbaar] [leeg stuk] Op een avond wordt Raven gebeld dat ze meteen naar Adams huis moet komen, hij is dood. De politie constateert dat het zelfmoord is, aangezien zijn afscheidsbrief, maar uiteindelijk blijkt dat Louis het heeft gedaan. Hij moet natuurlijk in de cel en Raven wilt wraak nemen.
    Verder heb ik het nog niet helemaal helder haha, er komt nog wel een stuk dat ongeveer even lang is als dit.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 22:49 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Nou goed dan. *zucht diep* <3333

    Raven en Louis ontmoeten elkaar. Raven wordt verliefd op Louis en andersom, dat weten ze natuurlijk niet van elkaar. De beste vriend van Raven krijgt te horen dat zijn beste vriend overleden is. Raven wilt er voor Adam - die beste vriend - zijn omdat hij helemaal depressief is en rouwt over zijn beste vriend. Als ze die avond een serie met Adam kijkt - als afleiding- wordt ze door Louis gebeld. In een café vraagt hij haar verkering. Ze antwoordt 'het kan niet' en rent weg. Ze bedoelde: het kan niet, want ik moet er nu helemaal voor mijn beste vriend zijn en dat kan niet als ik verkering heb, dan heb ik minder aandacht voor Adam, maar dat zegt ze niet. [hier ben ik nu] [klein leeg stuk] [moet dus opgevuld worden!!! Maar met wat?] Louis is boos omdat hij niet krijgt wat hij wilt. Hij gaat Adam haten omdat hij hem in de weg staat. Hij maakt plannen om hem te vermoorden, want hij kan er niet tegen dat hij niet krijgt wat hij wilt en zou er alles aan doen om dat wat hij wilt wel te krijgen. [dat is niet of nauwelijks merkbaar] [leeg stuk] Op een avond wordt Raven gebeld dat ze meteen naar Adams huis moet komen, hij is dood. De politie constateert dat het zelfmoord is, aangezien zijn afscheidsbrief, maar uiteindelijk blijkt dat Louis het heeft gedaan. Hij moet natuurlijk in de cel en Raven wilt wraak nemen.
    Verder heb ik het nog niet helemaal helder haha, er komt nog wel een stuk dat ongeveer even lang is als dit.


    DAT KLINKT AWESOME. LINK?
    Maar hm, nee, zelf ben ik ook nogal slecht in dingen bedenken, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MT.

    IK VIND JULLIE NIET ENG SCHATJES <3 IK HOU VAN JULLIE <3

    Hello guys!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    IK VIND JULLIE NIET ENG SCHATJES <3 IK HOU VAN JULLIE <3


    GELUKKIG MAAR <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Noa, ik reageer morgen weer met Lashton want mijn toetsenbord doet fucked up. ;c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    IK VIND JULLIE NIET ENG SCHATJES <3 IK HOU VAN JULLIE <3

    I LOVE YOU TOO.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Just to all of you: I really really care about you. And in a short time you guys mean much for me! I love you guys x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ilovelashton schreef:
    Noa, ik reageer morgen weer met Lashton want mijn toetsenbord doet fucked up. ;c


    Nawhh ): *CRIESS*

    Wel optijd X) Want ik moet er ook optijd uit. Om 10 uur bij de basisschool staan want dan gaat die groep 8 weg en mn nichtje zit dr bij en wilt me ook snoep geven *.* en om 10.45 bij mijn oma thuis zijn, koffie drinken en in de tuin helpen en om 13.00 ga ik met mijn beste vriendin mee naar de beugelarts, want ze krijgt die XD

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 23:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ilovelashton schreef:
    (...)

    DAT KLINKT AWESOME. LINK?
    Maar hm, nee, zelf ben ik ook nogal slecht in dingen bedenken, haha.

    Aw thanks. Retribution • Styles Ik vind wel dat ik belabberd schrijf maar goed. Ik ben nog jong.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.