• Welcome to the 200st hungergames!
    and may the odds be ever in your favor..


    Vele jaren nadat Katniss is gestorven heeft het Capitool opnieuw de macht gegrepen en deze keer laten ze zich die niet afnemen. Ze hebben het land opnieuw verdeeld in 12 districten, allemaal hebben ze een functie. De hongerspelen zijn weer ingegaan en dit jaar is het de achtste kwarts kwelling. Om de inwoners van de districten nog meer te kwellen moeten dit jaar ook de begaafden meedoen, mensen die een gave hebben. Uit elk district zullen er begaafden en mensen moeten komen.

    Twaalf districten
    48 deelnemers
    Een winnaar


    GEEN BEGAAFDE MENSEN MEER!

    Rollen:
    District 1:
    - Christina Hale -Elementen Foreverx
    - Damianne Stavros -VuurLuna2013

    - Damianos Stavros Luna2013
    - Raff Taylor Utah GrandeGirl

    District 2:
    - Elisana Johnson -Met dieren praten candy2001
    - Gereserveerd -Teleportatie Butera

    -
    -

    District 3:
    - Alicia Summer Cole Foreverx
    - Alison Autumn Cole Redrosex

    -
    -

    District 4:
    - Hannah Westfield -Licht Foreverx
    - Kayla Sora Brooke Redrosex

    - Rhory Davon Colton -Water Redrosex
    -

    District 5:
    - Ysah Regina Brown GrandeGirl
    - Tylor preston -Sneeuw MoonEye

    -
    -

    District 6:
    - Samantha "Sam" Lindfors HorseQuinsy
    -

    - Niall Danezo Robind19
    -

    District 7:
    - Valerie Michelle Carlson GrandeGirl
    -

    - Jeffrey black -Onzichtbaar mette3
    -

    District 8:
    - Rose Blake -Emoties beïnvloeden Foreverx
    - Eva Dijkstra Robind19

    - Kevin Nikst Robind19
    -

    District 9:
    - Noah Azelia Lightwood -Telekinese Jovantos
    -

    -
    -

    District 10:
    - Aimee Ruth Haile -Lucht Redrosex
    - Luna Wood MoonEye

    - Robin Tigrisblack Robind19
    -

    District 11:
    - Zanita Smith -Planten laten groeien HorseQuinsy
    - Nikki Smith HorseQuinsy

    -
    -

    District 12:
    - Zoë Welles HorseQuinsy
    -

    - Aaron James Fernadez GrandeGirl
    -


    Invullijstje:

    Begaafden:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Afbeelding:

    Niet begaafden:
    Naam:
    Leeftijd:
    District
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Afbeelding:

    Regels:
    - Niet schelden en pesten
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 5 personages
    - Niet te extreme gave's
    - Reserveringen binnen 4 dagen invullen, anders worden ze aan iemand anders gegeven
    - Niet iemand zonder het te vragen ernstige tot dodelijke verwondingen aanbrengen
    - Niet meer dan twaalf personen die een gave hebben
    - Niet dezelfde gave's nemen als iemand anders, tenzij dat persoon je daar toestemming voor geeft
    - Maximaal 2 jongens en 2 meisjes per district



    Vragen kun je altijd stellen aan Redrosex of Foreverx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 20:01 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zanita Smith

    In de burgemeesters woning werden Niki en ik van elkaar gescheiden.
    "Houd je sterk", riep ik haar toe voor de vredesbewakers mij in een kamertje duwden.
    Even later kwam mijn vader binnen.
    "Hier, dit is voor jou.", zegt hij.
    "Wow, dankje pap", zeg ik en ik trek hem in een knuffel. Daarna doe ik het kettinkje meteen om.
    "Kom alsjeblieft heelhuids terug", zegt mijn vader.
    "Ik zal het proberen, maar als ik thuis kom, komt Nikki dat niet", zeg ik verdrietig.
    Dan komen er een paar vredesbewakers binnen en ze trekken hem ruw van me weg.
    Iets later komen ze weer naar binnen en trekken ze mij mee richting een trein.
    Nikki komt er ook aan. De twee jongens lopen achteraan, maar zij maken mij niet echt uit.
    Ik hoop gewoon dat alles goed gaat met Nikki.


    be gay do crimes

    Alicia Summer Cole ~ District 3

    Ik ga in de trein zitten die wel een beetje niveau heeft voor mijn fantastische ik. Natuurlijk is niets goed genoeg maar het kan er wel in de buurt van komen. Ik ga een wagon binnen en Alison en de twee andere tributen uit district 3 zitten er al. Ze staren ons met open mond aan, natuurlijk want wie wilt er nou niet naar mijn perfectheid kijken, ik denk dat ze ook een beetje naar Alison kijken zodat het minder zielig voor haar is. Ik snap het wel, ze staat al haar hele leven in de schaduw van haar fantastische zus, ik probeer haar vaak te helpen door haar een beetje manieren en kledingstijl bij te brengen maar volgens mij is ze hopeloos verloren. Achja, iedereen is hopeloos verloren in vergelijking met mij.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 20:40 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Alison Autumn Cole ~ District 3.

    Ik zucht geërgerd. Ze laten me gewoon wachten? Mij, de perfecte Alison. Een vredesbewaker komt op me afgelopen. Mooi werd tijd. Hij grijpt me ruw beet aan mijn prachtige bruine haren, die mooier zijn als de blonde van Alicia. Er schiet een pijnsteek door mijn hoofd. Ik begin te gillen.
    'Mijn haren! Mijn mooie haren! Nee! Pas op!' de vredesbewaker loopt gewoon door.
    'Weet u wel wie ik ben?' Mijn haren beginnen steeds meer pijn te doen. En hij verpest ook nog mijn kapsel! Hoe durft hij?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Christina Hale ~ District 1 ~ Elementen

    Ik staar de anderen aan die tegen over me op het bankje zitten.
    "Ik ben Chris" zeg ik tegen ze.
    "Damianne" zegt het meisje.
    "Damianos" Je ziet duidelijk dat ze broer en zus zijn, zelfs hun naam lijkt op elkaar.
    "Raff" zegt de andere jongen. Ik zie een man binnenkomen die er gespierd uit ziet.
    "Ik ben Tobias en ik ben dit jaar jullie mentor" zegt hij terwijl hij naast me neer ploft in de stoel.
    "Kunnen jullie wat?" vraagt hij. Ik kijk hem vragend aan.
    "Ik bedoel, hebben jullie een gave?" wanneer hij dat vraagt antwoorden we allemaal tegelijk, ik hoor twee keer ja en twee keer nee. Hij kijkt vragend naar Damianne.
    "Vuur" zegt ze snel.
    "En jij Chris?" hij wendt zich tot mij.
    "Elementen" ik zie hem tevreden kijken.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Alison Autumn Brooke ~ District 3.

    'Hebben jullie gave's?' onze mentor kijkt ons vragend aan. Ik glimlach liefjes.
    'Ja, perfect zijn.' ik zie Alicia me jaloers aankijken. Tja het is gewoon zo, ik snap best dat ze jaloers is. Ik ben ook zó perfect.
    'Goed, iemand ánders nog een gave?' ik kijk hem weer lief aan.
    'Ja Alicia heeft, dom zijn.' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Alicia Summer Hale ~ District 3

    "Moet jij zo nodig zeggen. Weet je nog die keer..." Alison schopt tegen mij aan en ik kijk beledigd, wie heeft haar het recht gegeven om tegen mijn, ook al zeg ik het zelf, fantastische been te schoppen.
    "Alison heeft een hele uitzonderlijke gave, lomp zijn" glimlach ik naar hem. Hij wendt zich tot de jongens. Ik zou het ook doen, hij kan gewoon de lelijkheid van Alison en perfectie van mij niet aan. Maar ik vergeef het hem, ik zou er zelf ook last van hebben.
    "Hebben jullie gave's?" vraagt hij terwijl hij met zijn rug naar ons toe staat. Nu raak ik lichtelijk geïrriteerd. Mijn perfectie verdient de volste aandacht, niet zijn rug. De jongens schudden allebei van nee, maar ik denk dat ze dat doen omdat ik er bij ben. Ze willen zichzelf natuurlijk niet voor schut zetten met hun nutteloze gave's. Ik kijk naar mijn voeten die de perfecte grote hebben, ze zitten in witten sandaaltjes die perfect bij mijn jurkje staan. Maar alles aan mij is natuurlijk perfect. Als je naar Alison kijkt, met haar bruine haar lijkt ze net ons dienstmeisje. Ik denk dat dat ook haar toekomst werd, dienstmeisje en hoer, als ze niet meedeed aan de Hungergames. Als ze geluk had tenminste, anders zou ze als zwerver eindigen. Ze ging me vast smeken om wat eten. Maar no way dat ik eten aan haar geef wat aangeraakt is door mijn perfecte handen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Alison Autumn Cole ~ District 3.

    Ik kijk boos naar Alison. Door haar zit de begeleider nu met zijn rug naar ons toe.
    'Sorry, ik snap dat je mijn perfectie niet aankan, maar het is wel zo beleefd mijn kant op te kijken.' ik kijk heb boos aan.
    'Jou perfectie? Je bedoelt mijn perfectie.' Alicia kijkt me boos aan.
    'Mijn perfectie! Jij hebt dat niet. Ik heb alles al.' zeg ik terwijl ik mijn tong uit steek.
    'TRUT!' Alicia begint te gillen. Tja, ze kan niet tegen me op. Ik snap het wel hoor dat kan niemand. Ik heb alle perfectie gewoon,
    dus er was niks meer voor haar.
    'EN NU IS HET GENOEG!' de stem van onze mentor schalt door de ruimte. Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Sorry? Je moet niet zo gillen, dat is slecht voor mijn oren.' boos kijk ik hem aan, hoe durft hij?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:13 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Demi Cardens

    Ik zit in de kamer van het hoofdgebouw van district 12. Dan komt mijn moeder binnen. 'Je weet wat we je geleerd hebben he?' Zegt ze gelijk. Ik knik. 'Probeer je aan te sluiten bij de beroeps' Daarna zitten we in stilzwijgen. Dan komt er een vredesbewaker binnen. 'Tijd' zegt hij alleen. Mijn moeder begint te huilen, en mijn vader bijt op zijn lip. Dan lopen ze de kamer uit. Even later gaat de deur open. 'Kom' zegt de vredesbewaker. Ik zie dat hij ongeduldig is. Ik sta op en rol met mijn ogen. In stilzwijgen lopen we richting de trein. Als we het verblindende licht van de cameras instappen, moet ik eerst een paar keer knipperen met mijn ogen, dan stap ik naar binnen, in de trein, waar ik misschien nooit meer uit terug kom.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Alicia Summer Cole ~ District 3

    Deze keer ben ik het wel met Alison eens, schreeuwen is slecht voor mijn fantastische oren. Gelukkig ziet Alison ook in hoe perfect mijn oren zijn.
    "Ga weg" zegt onze mentor en ik kijk hem met open mond aan. Mij wegsturen zonder de deur open te houden? Hoe durft hij? Ik sta op een gooi mijn haar naar achteren en blijf staan voor de deur.
    "Heb je geen manieren ofzo?" Zeg ik terwijl ik voor de deur wacht. Alison staat achter me en zucht, ik zou ook zuchten als ik met mezelf om zou moeten gaan, omdat je dan nooit eens een keer uit kan blinken natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 7:55 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hannah Westfield ~ District 4 ~ Licht

    "Hey" ik ga op een van de stoelen in de trein zitten en begroet de rest.
    "Hey, ik ben Rohry" zegt een van de jongens.
    "Ik ben Zake" zegt de andere jongen. Kayla knikt naar me maar zegt haar naam niet, omdat ik haar al een poos ken. Op dat moment komt onze mentor binnen, ik denk dan tenminste dat het onze mentor is.
    "Ik ben Willem, ik ben dit jaar jullie mentor" mijn vermoeden klopte. Hij kijkt ons een voor een aan.
    "Goed" zegt hij.
    "Wat?" Vraagt Rohry.
    "Jullie gaves, licht en water. Daar kun je wel wat mee" zegt hij.
    "Hoe weet je dat?" Vraagt Kayla nu met een lichte nieuwsgierige ondertoon in haar stem.
    "Ik heb ook een gave, ik kan de gaves van andere mensen lezen" zegt hij bescheiden.
    "District 1 en 2 hebben ook sterke gaves dus dat is mooi" ik zie Kayla en Rhory twijfelend kijken, alsof ze niet bij de beroeps willen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 14:45 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Rose Blake ~ District 8 ~ Emoties beïnvloeden

    Ik loop langzaam naar de trein wat een grote ergernis van de vredesbewaker oplevert. Maar het voelt fijner om langzaam te lopen alsof het dan sneller allemaal voorbij is. Ik zie Eva naast me lopen en op een rare manier glimlacht ze. Niet heel erg maar gewoon een klein beetje, zo'n glimlach die je dag net iets beter maakt. Ik besluit dezelfde glimlach op mijn gezicht te toveren en ik verneem dat het beter is dan fronsen. Het voelt fijner alsof ik mijn hersenen voor de gek kan houden en ze laten denken dat ik blij ben.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    eva

    Ik keek naar eva links. "zullen we samen in de wagens?" vroeg ik haar. "want we zijn toch een team in de arena? En als je dat toont dat je echt durft en voor gaat word het publiek gek." ik nam plaats in de trein. "tijdens de interview veel humor en wel weer lef tonen. Haha ik klink nu al een mentor." zei ik lachend.

    Alison Autumn Cole ~ District 3.


    'En nu weg!' de mentor kijkt ons dreigend aan. Hallo? De deur. Hij moet echt leren met wie hij te maken heeft.
    'De deur?' ik kijk hem geïrriteerd aan. Hij is vast té verbaasd, vanwege mijn perfectheid. Snap ik wel hoor zou ik ook zijn.
    'Genoeg!' hij grijpt een mes een gooit hem onze richting op. Het mes raakt Alicia's haar, waardoor er een plukje afgaat.
    'IDIOOT!' Alicia begint hysterisch te gillen. Ik glimlach, haar haar was toch al verpest. Maar ja, alles is verpest vergeleken met mij.
    'Dit is niet grappig!' Alicia kijkt me moordend aan. Het doet me niks, ik nemen toch sterker, sneller, slimmer en mooier.
    'Wel.' Ik kijk haar grinnikend aan, wat haar nog bozer maakt. Hoe kan ze nou boos zijn op zoiets perfecte als ik?
    'Ik ben zovéél beter als jou.' ze kijkt me met een grijns aan.
    'Kijk Alicia, Jij bent een ster, ik ben de zon. Je kunt shinen wat je wilt, maar je verdwijnt al ik opkom.' na die woorden loop ik de kamer uit.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Hoi, ik was even weg ik was op kamp 3 dagen


    A horse of course

    Waar kan ik erin komen met mijn personages

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:36 ]


    A horse of course